Pazartesi 05.09.2016
Son Güncelleme: Pazartesi 05.09.2016

Skoda Kodiaq’la iddialı geliyor

Skoda Kodiaq’ta iki dizel ve üç benzinli olmak üzere beş farklı motor seçeneği sunulacak. 1.4 litre ve 2.0 litre arasında hacimlere sahip motorlar, 125-190 bg arasında güç üretiyor.

Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de SUV talebi artıyor. SUV pazarı, yeni modellerle birlikte büyüyor. Çek markası Skoda, yeni modeli Kodiaq ile SUV segmentine iddialı bir giriş yapmaya hazırlanıyor. 2017'den itibaren satışa sunulacak Kodiaq, 5 veya 7 koltuklu olarak tercih edilebilecek. Kodiaq'ın Skoda için yepyeni bir dönemi temsil ettiğini ifade eden Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Tolga Senyücel, markanın yepyeni bir segmente giriş yaparak adından daha fazla söz ettirmeye başlayacağını söyledi. Kodiaq'ın premium özelliklerle donatıldığını kaydeden Senyücel, şunları anlattı: "Kodiaq, Türkiye'de Şubat 2017'de satışa sunulacak. Yeni SUV, Skoda'nın Türkiye dahil tüm dünyada yeni bir müşteri kitlesine ulaşmasını sağlayacak. Yeni müşteriler kazandırmanın yanı sıra Kodiaq, markanın imajına da büyük katkı sağlayacak. Kodiaq, SUV dünyasında fark yaratacak ve lider olacak özelliklere sahip. Bu model, hem markamızın gücünü ve potansiyelini ortaya koyuyor hem de gelecekte gideceği yönü gösteriyor." Skoda Kodiaq, SUV segmentinde standartlardan daha yüksek bir kabin genişliği sunuyor. 104 mm'lik arka diz mesafesi, sınıfının üzerine çıkarken, tüm yolcular için en yüksek oranda konfor sağlanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.