Cuma 21.04.2017

Hibrit teknolojisiyle öne çıkıyor

Tüm dünyada 10 milyon adetten fazla hibrit otomobil satışı gerçekleştiren Japon otomotiv devi Toyota, İstanbul Autoshow Fuarı’nda “hibrit şov” yapıyor

2017 yılını "Türkiye'de hibrit yılı" ilan eden Toyota, İstanbul Autoshow'da; Türkiye'de üretilen Toyota C-HR Hybrid modeli başta olmak üzere Auris Hybrid, Auris TS Hybrid, Yaris Hybrid, RAV4 Hybrid ve ilk seri üretim hibrit model Prius'un son versiyonunu sergileyecek. Hibrit teknolojisini geliştirmeye devam eden Toyota "Çevre Hedefi 2050" çerçevesinde otomobillerin doğaya etkilerini sıfıra indirmeyi planlıyor.
YARIS YENİLENDİ
Dünyada yıllık hibrit otomobil satışlarını 1.5 milyon adetlere taşıyan Toyota, 2020 yılına kadar toplamda 15 milyon hibrit araç satışına ulaşmayı hedefliyor. Bugün dünyanın 90 ülkesi ve bölgesinde 33 farklı hibrit ve bir plug-in hybrid modeli ile pazarda yer alan Toyota, 10 milyonu aşan satışıyla hibrit teknolojisi konusunda liderliği elinde bulundurmayı sürdürüyor. Kapsamlı bir şekilde yenilenen Toyota'nın B segmentindeki temsilcisi Yaris, Türkiye'de ilk kez İstanbul Autoshow 'da Türk tüketicilerin beğenisine sunulacak. Toyota, yeni Yaris'i geliştirirken özellikle tasarım, kalite, performans ve güvenlik konularına odaklandı. 90 milyon euroluk yatırımla gerçekleşen bu programda, aracın tasarımını, dinamik performansını ve güvenliğini geliştirmek üzerine 900'den daha fazla yeni parça kullanıldı. Dış ve iç mekanı Türk mühendisler tarafından yenilenen Toyota Yaris için geliştirilen tamamen yeni 1.5 litrelik dört silindirli benzinli motor, mevcut 1.33 litrelik motorun yerini alacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.