Cuma 21.04.2017

Hyundai Assan’dan İstanbul’a özel sürpriz

Türkiye'deki yirminci üretim yılını kutlayan Hyundai, İstanbul Autoshow 2017'de Yeni i30 ve IONIQ gibi iki önemli modelinin prömiyerini gerçekleştiriyor. Hyundai'nin Avrupa'da en çok satılan modeli i30, standın en önemli isimlerinden biri olacak. Baştan aşağıya yenilenen tasarımı, teknolojisi ve güvenliğiyle markanın C segmentindeki modern premium DNA'sını en iyi şekilde yansıtacak. Yeni i30, tüm özellikleriyle bir üst segmentteki araçlardan beklenenleri bile rahatlıkla karşılayabileceğini gözler önüne seriyor. Hyundai, Yeni i30'da verimliliği ve düşük yakıt tüketimini geliştirmek için düşük hacimli turboşarjlı motorlara yer veriyor. İki adet yeni nesil benzinli motor (1.4 MPi- 1.4 T-GDI) ve bir adet de 1.6 litre turbo dizel üniteyle sunulan otomobil, tüketimi yüzde 20'ye kadar düşürebilen ve aynı zamanda yüzde 10 performans avantajı sunabilen 7 ileri çift kavramalı (DCT) otomatik veya 6 ileri manuel şanzımanla satın alınabiliyor. İstanbul Otomobil Fuarı ile satışa sunulacak olan i30'u eşzamanlı olarak IONIQ modeli takip ediyor. IONIQ ise teknolojik özellikleri ve hibrit motoruyla marka adına yepyeni bir dönemi başlatıyor. Tasarımıyla Hyundai'nin geleneksel çizgilerine bambaşka bir bakış açısı getiren IONIQ, yakıt ekonomisiyle iddialı. Hyundai'nin fuardaki performans kokan yeni konsepti ise "N Zone" olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.