Pazartesi 19.06.2017 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 19.06.2017 16:08

RestorFX, Türkiye’de de büyüyor

Amerika ve AB olmak üzere  Dünya’nın 52 ülkesinde güvenle kullanılan RestorFX Boya Restorasyon Sistem’i, geçtiğimiz yıl pazar ağına Türkiye’yi de ekledi.

Araç sahiplerine kolaylık, yatırımcılara ise karlı bir iş modeli sunan sistem ülkemizde de başarılı bir çıkış gerçekleştirdi. İlk yıl birçok şehirde bayilik veren marka, çok kısa bir sürede Türkiye'de 14 şubeye ulaştı. Bayilik için yoğun bir talep ile karşılaşan firma seçici davranarak bayi sayısını hızla artırmayı planlıyor.

ARAÇLARI GENÇLEŞTİREN SİSTEM

RestorFX 2006 yılında boya restorasyonu endüstrisinde çığır açan bir teknoloji olarak doğdu. Araçların boya hasarlarını gideren, solmuş renklerini canlandıran uygulama; çizik, leke, reçine, oksidasyon gibi hasarları ortadan kaldırıp, boyayı göz alıcı parlaklığına kavuşturuyor.

SİSTEMİN GENÇ MUCİDİ TÜRKİYE'YE GELDİ

Ülkemizdeki iş ve sosyal paydaşlarıyla bir araya gelen RestorFX Boya Restorasyon Sistemi'nin mucidi Alex Kotyakov, ürünlerini geliştirmek için yaptıkları çalışmaları ve yeni hedef pazarları hakkında bilgi verdi.

Kotyakov otomotiv sektöründe kazandıkları deneyimi denizcilik ve havacılık sektörlerine de aktarmak istediklerini belirterek, " RestorFX olarak yaptığımız AR-GE çalışmalarıyla denizcilik ve havacılık sektöründe kullanılan araçların da boya koruma ve onarımını gerçekleştiren marka olmak istiyoruz." dedi

Takvim

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.