Renault 3'üncü kez en iyi çağrı merkezi seçildi
Renault, Türkiye'deki çağrı merkezlerinin denetlendiği Kalite Ligi'nde üst üste 3'üncü kez birincilik ödülünü aldı.
Renault'tan yapılan açıklamaya göre Telephone Doctor firması tarafından düzenlenen ve Türkiye'deki çağrı merkezlerinin denetlendiği Kalite Ligi'nde Renault, üst üste üçüncü kez birincilik ödülünün sahibi oldu.
Çağrı merkezlerini arayan müşterilere verilen hizmet kalitesinin ölçüldüğü Kalite Ligi'nde; selamlama, aktif dinleme, analiz etme, sorularla yönlendirme, güzel konuşma, yaklaşım, istekli ses tonu, kurumsal duruş, yetkin konuşma ve kapanış gibi önemli kriterler değerlendirme sürecinde göz önünde bulunduruluyor.
Açıklamaya göre otomotiv, finans, sigorta ve bankacılık gibi Türkiye'nin önemli sektörlerinden toplam 34 firmanın yer aldığı yarışmada Renault, tüm rakiplerini geride bırakarak müşteri odaklı yönetim anlayışını bir kez daha kanıtlamış oldu.
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı