Salı 09.01.2018 00:00

"Hilux'un bulunduğumuz konuma önemli katkısı var"

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, toplam pazarda yüzde 4,7’lik oranla ilk 7 marka içinde olduklarını belirterek, "Aralık ayı satışlarımızda ise ilk 4 sıra içinde yerimizi aldık. Başta 26 bin 500 adet satışla Corolla olmak üzere, 6 bin 278 adet Toyota C-HR ve 4 bin 550 adetle segmentini lider olarak tamamlayan Hilux’un bulunduğumuz konuma önemli katkısı var." ifadelerini kullandı.

- Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi Bozkurt: - "Toplam pazarda yüzde 4,7'lik oranla ilk 7 marka içindeyiz. Aralık ayı satışlarımızda ise ilk 4 sıra içinde yerimizi aldık. Başta 26 bin 500 adet satışla Corolla olmak üzere, 6 bin 278 adet Toyota C-HR ve 4 bin 550 adetle segmentini lider olarak tamamlayan Hilux'un bulunduğumuz konuma önemli katkısı var" - "Toplam satışlarımız içindeki hibrit payı yüzde 9,1'e ulaştı. Bugün Türkiye'de satılan her 100 hibrit otomobilden 92'si Toyota markalı" - "(2018'de) Kurlar bulundukları bu seviyeyi korursa satışlarda yüzde 10 daralma olacağını düşünüyorum" - "Toyota olarak daralma beklediğimiz 2018 yılında, 2017 yılındaki satış adetlerimizin üzerinde satış yapmayı hedefliyoruz"

Bozkurt, yaptığı yazılı açıklamada, konjonktürel gelişmeler ve kur baskısına rağmen Toyota'nın geçen yılı toplamda 45 bin 209 adetlik satışla tamamladığını belirterek, toplam pazarın 956 bin 194 olarak gerçekleştiğini ve 2016'ya oranla yüzde 2,8'lik bir daralma yaşandığını kaydetti.

Toplam pazarda yüzde 4,7'lik oranla ilk 7 marka içinde olduklarını aktaran Bozkurt, "Aralık ayı satışlarımızda ise ilk 4 sıra içinde yerimizi aldık. Başta 26 bin 500 adet satışla Corolla olmak üzere, 6 bin 278 adet Toyota C-HR ve 4 bin 550 adetle segmentini lider olarak tamamlayan Hilux'un bulunduğumuz konuma önemli katkısı var. Bundan daha önemlisi Türkiye pazarında sattığımız bütün araçların yüzde 72'sini ülkemizde üretiyoruz. Bu her açıdan ülke ekonomisine büyük katkı sağlıyor." ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.