Türkiye Avrupa dördüncüsü
Avrupa’da pick-up satışları ilk dört ayda 59 bin 200 adede yükseldi. Türkiye, 5 bin 399 adetle Avrupa’nın dördüncü büyük pazarı oldu
4 YILDA % 42.4 BÜYÜDÜ
Türkiye'de pick-up pazarı son dört yılda yüzde 42.4 büyüdü. 2013'te 14 bin 567 adet olan pickup satışları 2017'de 20 bin 755 adete çıktı. 2018 Ocak-Nisan aylarında ise 5 bin 399 adet pick-up satışı gerçekleşti. 2017'nin aynı dönemine göre satışlar yüzde 2.6 gerileyerek, 5 bin 545 adet oldu. Dokuz markanın satıldığı pazarda 2017'nin en çok satan pick-up modeli Toyota Hilux oldu. İkinci sırada Mitsubishi L200, üçüncü sırada ise Volkswagen Amarok yer aldı. 2018'de sıralama değişti. Yılın ilk dört ayında en çok satan model Mitsubishi L200 olurken, Toyota Hilux ikinci sıraya geriledi. Nissan Navara ise üçüncü sırada bulunuyor.
REKABET YOĞUN
Avrupa'nın en çok satan pick-up modeli Ford Ranger'in pazar payı yüzde 26. Onu Toyota Hilux (yüzde 17), Nissan Navara (yüzde 16), Mitsubishi L200 (yüzde 13), VW Amarok (yüzde 11), Isuzu D-Max (yüzde 7.5) izliyor.
EN SON HABERLER
- 1 Özel seri Türkiye’de yola çıktı
- 2 En İyinin En İyisi Kia EV9
- 3 Hafif ticaride rekabet şimdi başlıyor
- 4 Satılan 2 elektrikliden 1’i Togg T10X
- 5 Markayı gençleştirecek model
- 6 Yılın transferi gerçekleşti
- 7 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 8 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 9 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 10 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü