Son Güncelleme: Perşembe 09.08.2018 12:20
Volkswagen Türkiye, o sosyal medya akımına karşı uyardı
Volkswagen Türkiye, son günlerde sosyal medyada küresel çapta gündem olan “Kiki Challenge” akımının oluşturduğu tehlikeyle ilgili uyardı.
D'li Instagram fenomeni Shiggy'nin ünlü rap yıldızı Drake'in "In My Feelings" şarkısı ile dans etmesiyle başlayan Kiki Challenge akımı, Instagram kullanıcılarının riskli şartlarda dans ederek, görüntülerini paylaşması ile çığ gibi büyüdü. Kullanıcılar, daha çok hareket eden araçlardan inerek dans ediyor ve bu durum da hem kendileri hem de yolda diğer sürücüler için tehlike riski yaratıyor.
Star'ın haberine göre markanın geçmiş yıllarda "Don't text and drive" ve "Don't drink and drive" gibi konularda sosyal medyada gerçekleştirdiği bilinçlendirme kampanyalarının bir benzeri olan kampanyada, VolkswagenTürkiye Instagram sayfasından, kişilere özel attığı postlarla insanların evlerine güvenle ulaşmaları için direksiyon başından ayrılmamalarını rica etti.Marka bu yol ile toplamda onbinlerce kullanıcıya ulaştı.
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı