Pazartesi 08.10.2018
Son Güncelleme: Pazartesi 08.10.2018

Hibritte rekabet tavan yapacak

Türkiye'de hibrit teknolojisini sevdi. İki yıldır artan talep 2018'de de devam etti. 2018 Ocak-Eylül döneminde 3 bin 148 adet hibrit otomobil satıldı. Pazarın daha da büyümesi için Türkiye'de satılan hibrit model sayısının artması ve uygulanan teşvik kapsamının genişletilmesi gerekiyor. Türkiye'de bugün itibariyle BMW, Hyundai, Kia, Lexus ve Toyota olmak üzere dört markanın hibrit modelleri satılıyor. Ancak, pazardaki hibrit model sayısının gelecek iki yıl içinde en az ikiye katlanması bekleniyor. Toyota, Paris Otomobil Fuarı'nda sergilediği hibrit Corolla hatchback, Corolla Touring Sports, Camry ve RAV4 modellerini 2019'dan itibaren sırasıyla Türkiye'de satışa sunacak. Türkiye'de C-HR, Yaris ve Auris hibrit modellerini satan markanın, hibrit ürün gamı genişleyecek. Renault, Clio ilk sırada olmak üzere Megane, Kadjar'ın hibrit versiyonlarını 2020'de yollara çıkarmayı planlıyor. Paris Otomobil Fuarı'nda yeni şarj edilebilir hibrit motorlarını tanıtan Peugeot, yeni Peugeot 508 ve 3008 modellerinin hibrit versiyonlarını Avrupa'da 2019 sonbaharında satışa sunacak. Ancak, Türkiye'ye gelmesi 2025'i bulacak. Lexus, Türkiye'de sadece hibrit modellerini satma kararı aldı. Lexus, Paris'te Avrupa prömiyerini yaptığı lüks sedanı ES300'un hibrit versiyonunu 2018 Aralık ayında satışa sunacak. Markanın coupe modeli LC500 Hibrit ise 2019 Nisan'ında gelecek. Böylece yeni modellerle Lexus'un Türkiye'deki ürün gamı sekize yükselecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.