Pazartesi 12.11.2018
Son Güncelleme: Pazartesi 12.11.2018

PSA çatısı Opel’e yaradı

Fransız PSA (Peugeot-Citroen) çatısı altına girmek Opel'e iyi geldi. Opel CEO'su Michail Lohscheller, "Opel Pace" stratejik planının açıklanmasının üzerinden geçen bir yıl içinde işlerin yoluna girdiğini söyledi. Opel'in önümüzdeki dönemde karlı, elektrikli ve küresel bir marka olacağını ifade eden Lohscheller, "On iki ay gibi kısa sürede şirketimizi yeniden şekillendirdik ve düşünme tarzımızı değiştirdik. 2018'in ilk altı ayında 502 milyon euro kâr açıkladık" dedi. Markanın Groupe PSA çatısı altında bulunmasının faydalarından her geçen gün daha fazla yararlandığına dikkat çeken Lohscheller, Opel'in Rüsselsheim Mühendislik Merkezi'nin grubun Ar-Ge ağında önemli görevler üstlenerek konumunu güçlendirdiğini kaydetti.
YENİ MODELLER 2020'DE
Opel'in iki yıl içinde toplam sekiz yeni modeli pazara sunacağını söyleyen Lohscheller, elektrikli stratejisini şöyle açıkladı. "2020'de dört modelde elektrikli seçenek sunulacak. Tamamen elektrikli Corsa ve Opel'in ilk Plug-in- Hybrid modeli Grandland X bunlardan sadece ikisi. Bu otomobiller Opel'in model atılımında kritik rol oynayacak. 2024'de ise her Opel modelinde elektrikli seçenek bulunacak."
HAFİF TİCARİLERE ODAKLANACAK
Opel, yeni dönemde hafif ticari araç pazarındaki payını artırmayı hedefliyor. Bu hedef yenilenen ürün yelpazesi ile elde edilecek. Markanın yenilenen Combo modeli 25 bin adet adet sipariş aldı. Bu rakam 2017'nin toplam satışını geçiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.