Pazartesi 19.11.2018
Son Güncelleme: Pazartesi 19.11.2018

Lüks otomobilde oyunun kurallarını değiştirecek

ALMAN otomotiv devi BMW en çok satılan modeli 3 Serisi'nin 7'nci nesli ile premium segmentte oyunun kurallarını yeniden yazmaya hazırlanıyor. Paris Otomobil Fuarı'ndaki tanıtımının ardından yollara çıkan BMW 3 Serisi, tasarımının yanı sıra yeni teknolojileri ile segmentinin en iddialı modeli olmaya aday.
SESLİ KOMUT
Yeni 3 Serisi'nde markanın en yeni teknolojilerinden biri olan BMW Intelligent Personal Assistant bulunuyor. Dünyanın en geniş kapsamlı otomobil içi sesli komut sistemi olan BMW Intelligent Personal Assistant ile hem otomobil ile ilgili hem de kişisel pek çok işlev sürüşe ara vermeden gerçekleştirilebiliyor. BMW'nin yeni işletim sistemi ile orta konsoldaki ekran dokunarak, sesli olarak, iDrive kumandasıyla ya da el hareketleri ile uzaktan kontrol edilebilecek. Yeni BMW 3 Serisi'nin en dikkat çeken özelliklerinden bir diğeri de akıllı telefon aracılığıyla otomobile giriş ve otomobili çalıştırma işlemlerinin anahtarsız olarak gerçekleştirilmesine izin veren BMW Dijital Anahtar sistemi. Yeni BMW 3 Serisi'nde görev alan aktif güvenlik sistemleri, aracın bugüne kadar üretilen en güvenli 3 Serisi olmasını sağlıyor.
BMW 3 Serisi en önemli silahımız
BUGÜNE kadar 15 milyon adet satan 3 serisi, 7'nci nesli ile 2019 Nisan'da Türkiye'de yollara çıkacak. BMW'nin Türkiye distribütörü Borusan Otomotiv CEO'su Hakan Tiftik, yeni 3 Serisi'nin BMW'nin pazar payını yukarı çıkarmakta en önemli silah olacağını söyledi. Tiftik, "2019'daki 3 Serisi satışımız, toplam binek otomobil talep durumuna göre şekillenecek. Normal bir dönemde en az 7 bin adet satardık" dedi.
Pazar payı 3 puan yükseldi
YILIN ilk 10 ayında 10 bin 47 adet BMW satıldı. 2017'e göre satışları yüzde 26.4 düşerken, pazar payını 3 puan artırdı. Aynı dönemde Mercedes- Benz'in satışları yüzde 36.1, Audi'nin satışları ise yüzde 40.2 geriledi.
Kasımda satışlar iki kat artar
ÖTV indirimiyle BMW 1 Serisi'ne talebin dört kat arttığını ifade eden Tiftik, "Borusan Otomotiv olarak verdiğimiz destekle birlikte geçen aya göre iki kat daha fazla satış yapmayı planlıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.