Pazartesi 13.05.2019

Mercedes’in müşteri yaşı 34’e indi

Alman otomotiv devi Mercedes-Benz’in müşteri yaşı düşüyor. 2012’de yeni A serisi ile başlayan düşüş CLA ile hızlandı, 34’e indi

Kompakt sınıftaki ilk dört kapılı coupe olan Mercedes-Benz CLA'nın ikinci nesli yollara çıktı. 2013'den günümüze 750 bin adedin üzerinde satılan CLA, Alman markada iki önemli değişikliğe yol açtı. İlk defa bir Mercedes-Benz satın alanların sayısı CLA ile arttı. Ayrıca CLA ile markanın yaş ortalaması da gençleşti. CLA sayesinde ilk defa Mercedes-Benz sahibi olanlar ilerleyen dönemlerde markaya sadık kalarak farklı modellere yöneldiler. 2018'de, daha önce CLA kullanan Avrupalı müşterilerin üçte ikisi, tekrar Mercedes-Benz otomobil tercih etti.CLA'nın en genç müşterileri Çin'de yaşarken, 2018 yılında bu müşterilerin yaş ortalaması 34 idi. Türkiye'de benzinli (CLA 200) ve dizel (CLA 180 d) olmak üzere iki motor seçeneği ile satışa sunulan yeni Mercedes-Benz CLA, markanın en son teknolojik özelliklerini bünyesinde barındırıyor. Yeni Mercedes-Benz CLA'nın fiyatı 301 bin 500 TL'den başlıyor.
KADINLARIN SAYISI ARTIYOR
Mercedes Benz'in müşteri yaş ortalaması daha önce 36-45 yaş arasındaydı. Özellikle 2012'de satışa sunulan yeni A serisi ile müşteri yaşı gençleşmeye başladı. Alman markanın müşterileri üniversite eğitimi almış, kendi işinin sahibi veya yönetici erkeklerden oluşuyor. Ancak son yıllarda kadın müşterilerin sayısı da artıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.