Pazartesi 03.02.2020

Yılın otomobili için 16 model yarışıyor

Bu yıl 5’incisi düzenlenecek “Türkiye’de Yılın Otomobili-2020” seçimlerinde 16 yeni model yarışacak

Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD), tarafından bu yıl 5'incisi düzenlenecek olan "Türkiye'de Yılın Otomobili" seçimi için adaylar belli oldu. İki aşamalı yarışmaya "Yılın Otomobili" olmak için 16 yeni model katılıyor. Otomotiv konusunda uzman gazetecilerden oluşan OGD üyeleri 9 Mart tarihinde yapılacak ilk oylamada 7 finalist otomobili belirleyecek Yılın Otomobili'ni belirleyecek ikinci oylama öncesi 8 Nisan tarihinde Intercity İstanbul Park'ta test sürüşü düzenlenecek. OGD üyeleri, 7 finalist otomobili son bir kez daha test etme şansı bulacak. Ardından ikinci oylamaya geçilecek. Bu oylamada her jüri üyesi sahip olduğu 250 puanı adaylar arasında dağıtacak. En fazla puan alan finalist, Türkiye'de Yılın Otomobili seçilecek. Birinci olan otomobil, 14 Nisan 2020'de açıklanacak. "Yılın Otomobili-2020" yarışmasına katılacak modeller şöyle sıralanıyor; "BMW 1 Serisi, BMW 3 Serisi, BMW8 Grand Coupe, Citroen C5 Aircross, DS3 Crossback, Kia Ceed, Kia XCeed, Mercedes Benz A Serisi Sedan, Mercedes Benz CLA, Nissan Micra, Opel Corsa, Peugeot 508, Peugeot 2008, Renault Clio, Subaru Forester, Toyota Camry, Toyota RAV4." "Türkiye'de Yılın Otomobili 2020" Hassan Tekstil ana sponsorluğunda, Bridgestone, Intercity ve Shell Helix Motor Yağları co-sponsorluğunda gerçekleşiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.