Pazartesi 15.02.2021

Sattığı iki araçtan biri SUV olacak

OPEL, modellerinde kullandığı yeni tasarım dilini ve yeni kurumsal kimliğini düzenlediği dijital lansman etkinliği ile tanıttı. Yeni Opel, sade, yalın, modern tasarımı ve fazlalıklardan arındırılmış marka kimliğiyle dikkat çekiyor. Markanın yeni kurumsal kimliğinin ilk temsilcisi Crossland ise şık tasarımı, esnek kullanım özellikleri ve ileri teknoloji donanımları ile ön plana çıkıyor. Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, "Dünyamız değişiyor. Hayatlarımızı sadeleştirdiğimiz ve özümüze döndüğümüz bir dönem yaşıyoruz. Opel olarak biz de özümüze dönüp daha saf ve yalın bir marka oluyoruz, tamamen yenileniyoruz" şeklinde konuştu. Opel'in Türkiye'de satacağı her iki araçtan birinin SUV segmentinden olmasını hedeflediklerini söyleyen Girgin, "Opel Crossland bu hedef doğrultusunda markanın önemli oyuncularından biri olacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.