Pazartesi 22.02.2021

13 ülkede pazar payını artırdı

BRIDGESTONE ve Lassa ana markalarıyla Türkiye lastik pazarında faaliyet gösteren Brisa, 2020'de pandemiye rağmen güçlü bir performans kaydetti. Şirketin cirosu yüzde 15.9 artışla 4.2 milyar TL'ye yükseldi. Net kârı 4.7 katına çıktı ve yılı 539.9 milyon TL net kâr ile kapattı. Brisa CEO'su Haluk Kürkçü, yurtdışı pazarlarda da pandemiye rağmen 13 ülkede pazar paylarını artırdıklarını söyledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.