Pazartesi 18.10.2021

Müşteri profili SUV ve hibrit modellerle gençleşti

100 yıllık bir tarihe sahip İtalyan lüks spor otomobil markası Maserati'nin müşteri profili gençleşiyor. Daha önce 50 ve üstü olan müşteri profili, bugün 30-40'lı yaşlara indi. Bunun nedeni ise 2016'de yollara çıkan SUV modeli Levante ve hibrit motorlar. Maserati Levante Hybrid modelinin tanıtım toplantısında konuşan FerMas Şirket Müdürü Özgür Süslü, "Geçen yıl satışına başladığımız Ghibli Hybrid'in ardından, Maserati'nin elektrifikasyon hamlesinin ikinci önemli aşamasını oluşturan Levante Hybrid'i pazara sunuyoruz. Maserati, pazara hem lüks hem de performanslı otomobiller sunma iddiasını hibrit teknolojisine de taşıyor. Levante, hibrit motor teknolojisiyle V6 benzinli motorun performansını dizel motorun yakıt tüketimiyle buluşturuyor. Çevreci karakterini dış görüntüsüne de yansıtarak lüks otomobiller dünyasında fark yaratıyor" dedi.
HİBRİT MOTOR VAR
Levante Hybrid, 2 litrelik 4 silindirli benzinli motoruyla, yavaşlama ve frenleme anında oluşan enerjiyi geri kazanmak için 48 Volt hibrit sistemi bir arada kullanıyor. 330 bg güç ve 450 Nm tork üreten Levante Hybrid, V6 benzinli ile eşdeğer; dizel versiyondan ise daha yüksek beygir gücü üretiyor ve 0'dan 100 km/s hızlanmasını sadece 6 saniyede tamamlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.