Pazartesi 18.12.2023

SUV pazarında iddialı

Japon Honda, SUV segmentindeki iddiasını artıyor. Markanın dünya genelinde en çok satan SUV modeli olan CR-V'nin yeni nesli, gelişmiş yüzde 100 e:HEV hibrit teknolojisi ile yollara çıkıyor. E segmentinde yer alan, Honda Türkiye'nin hibrit SUV ailesini tamamlayan yeni CR-V e:HEV büyüyen boyutu, değişen tasarımı, yakıt tüketimi, konforu, genişleyen donanım ve güvenlik özellikleriyle dikkat çekiyor. CR-V e:HEV, Avrupa'da ilk defa bir Honda modelinde sunulan Honda'nın Gelişmiş Sürüş Destek Teknolojileri (ADAS) paketi SENSING 360 ile güvenlik iddiasını artırıyor.
CR-V'nin dünyada SUV segmentine yön veren ilk modellerden biri olduğunu belirten Honda Türkiye Başkanı Satoru Yamada, "2019'da Honda Türkiye'nin ilk hibrit SUV aracı olarak Türkiye'ye gelen CR-V, şimdi e:HEV çatısı altında geliştirilmiş üstün hibrit teknolojisine sahip altıncı nesli ile yeniden yollara çıkıyor. Türkiye'de değişen tercihler doğrultusunda yükselen SUV tercihlerini göz önüne alarak biz de bu segmentteki ürün gamımızı büyüttük. CR-V e:HEV, Honda Türkiye'nin hibrit SUV ailesini tamamlayan en güçlü modelimiz" dedi.
3 MODELİ VAR
Yamada, "3 ayrı model ile yer aldığımız bu segmentte sunduğumuz hibrit teknolojisi Honda farkını ortaya koyuyor. Gerçek zamanlı dört çeker (AWD) performansını yenilenen hibrit teknolojisi ile birleştirerek arazi koşullarında bile üstün sürüş deneyimi sunan Honda CR-V e:HEV, "Büyüleyen Hibrit" sloganı ile yakıt performansında da iddialı olacak" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.