Pazar 31.01.2010
Son Güncelleme: Cumartesi 30.01.2010

2010'un çılgın adamlarına tasarımlar

"Bunları sokakta mı giyeceğiz!" dönemi bitti... Önemli olan farklı olmak, sıradışı tasarımlardan ilham almak. Geçen hafta Paris ve Milano'da 2010 Sonbahar-Kış koleksiyonlarını tanıtan erkek moda markalarının defileleri, "Gösteri devam etmeli!" dedirtti

Geçen hafta Paris'te ve Milano'da modacılar, 2010-2011 Sonbahar-Kış erkek koleksiyonlarını tanıttı. Gözü patlamış boksörler etek giyerken, kanat takmış rock yıldızları podyumlardaydı... Artistik yönü kuvvetli koleksiyonlar arasında erkekliğe vurgu yapanlar da vardı, onları şirin birer erkek çocuğu gibi gösteren de... Ama şu bir gerçek ki, 'rahatlık' bu yılın en önemli kelimesi değil. Yine de gardırobuna yeni parçalar katmak isteyenler için birkaç ipucu vermek gerekirse, deri ve ciddiyet bu yılın ana başlıkları gibi duruyor. Gerçek bir şov niteliğindeki bu defileler arasında dikkat çekenleri derledik.
SOĞUKTAN MI DOMUZ GRİBİNDEN Mİ?
Alexander McQueen'in 18 Ocak'ta Milano Moda Haftası'nda sunduğu koleksiyonun çok fazla açıklaması yok ne yazık ki... Yine de baskılı takım elbiselerinin üzerine yine aynı desende maske takan bu adamların 'Domuz gribinden mi korunuyorlar?' diye düşündürttüğü kesin. Amaç ne olursa olsun, pek seksi görünmüyorlar...
KORSELİ ERKEKLER
Bir erkek, üstelik kaslı bir erkek neden korse giymek istesin ki? İngiliz tasarımcı John Galliano, Paris Moda Haftası'ndaki şovunda bunu da yaptı. Kırmızı ve altın rengi korsenin yanı sıra, beyaz gömleğini ve kravatını korsesinin içine sokan modellerin yüzü, aynı Jean Paul Gaultier'nin modellerinde olduğu gibi hayli hırpalanmış gibiydi. Gösterişin içindeki ezilmişlik bu muydu acaba?
DERİ VE TÜY BİR ARADA
DSquared'in 19 Ocak'ta Milano Moda Haftası'nda gerçekleştirdiği defilesinde, podyumda bir rock yıldızı vardı! Alman müzik grubu Tokio Hotel'in solisti Bill Kaulitz, tüylü kanatları ve deri skinny pantolonuyla pek dikkat çekiciydi doğrusu. Sahnedeki duruşuyla profesyonel bir modeli aratmayan Kaulitz, "Gerçekten çok heyecanlandım," dedi. "Günlük hayatta giyilmez," diye burun kıvırmayın, markanın yaratıcıları Dean-Dan Caten bu kıyafetin benzerlerinden beş tane daha tasarlayacak, tabii Kaulitz'e sahne kostümü olarak...
BOKSÖR MODASI
Fransız tasarımcı Jean-Paul Gaultier, 21 Ocak'ta gerçekleştirdiği Paris'teki şovunda bokstan ilham almıştı. Boksör eldivenleri, dizlikleri, kanlı yüzleriyle dikkat çeken kaslı modeller, bir ringin önünde geçit yaptılar. Bağcıklı boks botlarının üzerine giyilen siyah pilili etek, bakalım kaç erkeğin rüyası olacak? Boks pelerinine benzeyen kapüşonlu gömlekler ve vücuda yapışan parlak tişörtler, koleksiyonun diğer dikkat çekici parçaları.
ŞEKER GİBİ ADAMLAR
Milano Moda Haftası'nda Domenico Dolce and Stefano Gabbana ikilisi bu yıl, erkekleri kat kat giydirmiş. Dolce&Gabbana'nın kat kat marşmelovlara benzeyen modellerinin üzerindekiler biraz da kayak kıyafetlerini andırıyor. Belki de mini buzul çağına hazırlık kostümleridir bunlar, kim bilir...
DİNDEN İLHAM ALDI
İtalyanmodacı Riccardo Tisci, Givenchy için tasarladığı koleksiyonda, dinin modern bir yorumlaması üzerine odaklanmış. 22 Ocak'ta Paris'te görücüye çıkan tasarımlar arasında, rahip sandaletleri, kolye olarak kullanılan altın taçlar ve Hz. İsa'yı 'lord' olarak gösteren bir tişört göze çarptı. Ve tabii ki siyah renk yine başrolde...

AYDINLIĞIN İÇİNDEKİ KARANLIK

İngiliz tasarımcı Rick Owens, moda dünyasında minimalizmin, karanlığın ve tabii ki derinin temsilcilerinden biri. 22 Ocak'ta Paris Moda Haftası'ndaki defilesi de yine benzer bir ruh taşıyordu. Diğer taraftan Star Trek ruhunu da podyumda canlandırdığı kesin.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.