Pazar 08.05.2011

Türkiye eğlenceye 'online' oldu!

Ülkemizde online oyun çılgınlığı, her geçen gün büyüyor. Türkiye, rekabet ile kaliteyi artıran firmaları ve milyonlarca kullanıcısı ile bu sektörde zirveye çıkmaya hazırlanıyor

Onlıne oyun' sektörü, dünyada olduğu gibi ülkemizde de her geçen gün hızla gelişiyor. Türkiye'de emekleme dönemini atlatan sektör, popüler oyunlar sayesinde ses getirmeye başladı. Bu başarıdaki en önemli unsur ise rekabet ve sonucunda ortaya çıkan kaliteli hizmet. Şirketler, Türkiye pazarından sonra yakın zamanda Arap pazarına da adım atıyor; Avrupa pazarına girmek ise an meselesi... Türkiye'nin en popüler online oyunu, yeni nesil 'Counter Strike' olarak adlandırılan ve kurt adamlarla insanların mücadelesine sahne olan 'Wolfteam'... SHR firmasının bünyesinde bulunan Joygame tarafından piyasaya sürülen, Türkiye çapında milyonlarca kişi tarafından oynanan 'Wolfteam'e her gün ortalama 450 binin üzerinde farklı oyuncu giriyor ve anlık olarak 60 bin kullanıcı, oyunun keyfini birlikte yaşıyor. Ayrıca sektörde bugüne kadar yarattığı oyunlarla ismini duyurmuş olan Mevlüt Dinç'in kurduğu Sobee'nin, bir tanesi çocuklar için olmak üzere dört farklı oyunu da çok popüler. En gözde oyunları, 700 binden fazla üyesi bulunan 'İstanbul Kıyamet Vakti'... Sobee'de, hikayesi İstanbul'da geçen bu savaş oyununun dışında yeşil sahalara inmek de mümkün. Oyunculara, birbirlerine karşı 11'er kişilik takımlar oluşturarak maç yapma imkanını sağlayan bir de futbol oyunu bulunuyor. Stratejik savaş oyunları ile meşhur Ceidot firması üç, Gametürk firması ise beş farklı oyunla sektörde yer alıyor. Gametürk'te dikkat çeken iki oyun var: 'Kabod' ve 'Kara İnci'... Kara İnci, Karayip Korsanları stilinde; hem denizde hem de karada savaşmak isteyenler için ideal bir oyun. İster korsan olup adaları fethediyorsunuz, ister asker olup korsanların karşısında duruyorsunuz. Oyun Stüdyosu'nun da 50'ye yakın çalışanı ve iki adet oyunu var. Bunlara ek olarak SHR, haziran ayında 'Jamia' adlı yeni oyununun lansmanını yaparak kullanıcılarının beğenisine sunacak. SHR Şirketler Grubu Pazarlama Direktörü Ozan Aydemir, Jamia'nın kadın oyuncuların dikkatini çekeceğini belirtiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.