Pazar 29.01.2012

Modada neler oluyor neler

Moda dünyasından gelen haberlerin ardı arkası kesilmiyor. David Beckham'dan Kate Moss'a, Amy Winehouse'dan Jean Paul Gaultier'ye, 2012'nin ilk ayında bunlar konuşuluyor

RIHANNA DA PROGRAM SUNACAK
Stil danışmanı Rachel Zoe'dan eski model Heidi Klum'a kadar pek çokları yapıyor ama moda programları dünyaya yetmiyor. Biz hâlâ bir tek Bugün Ne Giysem gibi basit formatlarla idare etmeye çalışalım, moda televizyonculuğu dünyada çığır açıyor. Geçtiğimiz günlerde efsane spor ayakkabı markası Superga'nın kreatif direktörlüğü koltuğuna da oturan Alexa Chung'un '24 Saat Podyum' (24 Hour Catwalk) olarak çevirebileceğim, yarışma programına yorumcu olacağı haberlerinin ardından, şimdi de R&B şarkıcısı Rihanna, İngiliz televizyonlarında bir moda programı yapacağını açıkladı. Programın formatı hakkında ser verip sır vermeyen Rihanna, şimdilik programın çok iş yapacağını söylemekle yetiniyor. Ne diyelim, darısı Türk televizyonlarının başına...
AMY WINEHOUSE , COUTURE'E İLHAM VERDİ
Geçtiğimiz haziran ayında Londra'daki evinde ölü bulunan şarkıcı Amy Winehouse'un ardından Adele ve Lady Gaga gibi dev isimler, Winehouse'un kendileri için ilham kaynağı olduğunu, yol açtığını açıklamışlardı. Çağımızın en önemli popüler kültür figürlerinden olan Winehouse, kısa hayatı boyunca modaya yakın durdu. Hatta Winehouse yaşadığı dönemde Karl Lagerfeld'e Fendi koleksiyonu için ilham vermiş ve Fred Perry için kapsül bir koleksiyon da hazırlamıştı. Paris'te düzenlenen ve geçtiğimiz hafta sona eren Couture Moda Haftası'nda, Winehouse'un etkisinin kaybolmayacağı ortaya çıktı. Dünyanın en önemli tasarımcılarından Jean Paul Gaultier'nin Winehouse'dan ilham alarak hazırladığı koleksiyonu taşıyan modeller podyuma ellerinde sigaralar, üst dudaklarında piercing'ler ve tabii ki kalın eye-liner'larla çıktı. Giyim sektörünün en üst segmenti olan couture şovunda, Winehouse'un kadınsı ve sokak modası karışımı tarzını yanıstan Gaultier, korselerden dev kapüşonlara, polo yaka tişörtlerden beyzbol ceketlerine kadar 'couture'ün yaklaşmadığı pek çok parçaya yer verdi.
38'LİK 'KÖRPE ' KATE MOSS
38 yaşını doldurduğu ve belki biraz da 'ağır partilediği' dünya genelinde bilindiği için 'yaşlı olamak'la suçlanan Kate Moss karşı atağa geçti. İlk olarak Louis Vuitton defilesinde başında beyaz tacı ve dantelli beyaz elbisesi ile çıkan 'genç kız' Moss, Mango için de 20'lerin başındaki 'çocuk' imajını devam ettirdi. Moss, sadece fotoğrafların yetmeyeceğini düşünmüş olacak ki, geçtiğimiz hafta dünyanın dört bir yanında gelen basın ordusunun karşısına çıkarak PhotoShop'lanmadan da süpermodel olduğunu gösterdi. Vogue Türkiye'den Yaprak Aras "Londra'da hâlâ tek bir Kate var," derken, Times Gazetesi'nden Laura Craig de 'Kate ile randevum' başlıklı yazısında Moss'un daha çok iş yapcağının sinyallerini verdi.
DAVID BECKHAM 'DAN İÇ GİYİM
Kendini dev markalar ve ünlü isimlerle yaptığı ortak çalışmalarla akranlarından ayıran H&M, son işbirliğini David Beckham ile gerçekleştirdi. Bu sezon Paris'te top koşturarak modaya daha da yakınlaşacak olan futbolcu, H&M için dokuz parçalık iç giyim koleksiyonu hazırladı. Slip, boxer ve uzun paçalı külotlar, atletler, tişörtler ve pijamaların bulunduğu koleksiyon, önümüzdeki perşembe günü tüm dünya ile eşzamanlı olarak Türkiye'deki H&M mağazalarında da satışa çıkacak. Dünyanın en saygın moda gazetesi Womens Wear Daily'nin raporuna göre 2011'i kâr oranında yüzde 15.3'lük bir düşüşle kapatan H&M'in Sevgililer Günü nedeniyle de çok satılması beklenen David Beckham külotları ile 2012'ye hızlı girmesi bekleniyor. Bu arada ucuz marklar için iç çamaşırı tasarlayan tek seksi ünlü David Beckham değil. Burlesk sanatçısı Dita von Teese de Amerika'nın ucuz markası Target için seksi parçalardan oluşan bir iç çamaşırı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.