'Almazsak ölürüz' modası
Japonların mağaza önünde sırada beklediği dönem kapanmıştı ve artık demokratik alışverişle kimse bir şeye sahip olmakta zorlanmıyordu, öyle mi? Siz H&M'in moda devi Marni'yle işbirliğiyle oluşan koleksiyonun lansmanındaki izdihamı görmediniz
40 ülkede aynı yöntem uygulandı
Türkiye'de İstinye Park, Marmara Forum ve Ankara Gordion olmak üzere üç mağazada satışa çıkan koleksiyon için sıraya giren ilk 130 kişiye, yedi farklı renkte bileklik verildi. Her bir bileklik sahibi, kendisine söylenen saat aralığında, mağaza görevlileri tarafından korunan demir parmaklıklı alana girip, 10 dakika alışveriş yapma hakkı kazandı. Dünyanın 40'tan fazla ülkesinde konumlanan ve 2 bin 600'den fazla mağazaya ulaşan H&M'in 260 mağazasında eş olarak yürütülen bu uygulamayla kimsenin hakkı yenmedi, kimse kayırılmadı. H&M Türkiye'ye giren 7 bin parçalık Marni at H&M koleksiyonu, öyle büyük bir ciddiyetle korundu ki bırakın sosyetikleri, ikoncanları, torpillileri, marka çalışanları bile bilekliksiz alışveriş yapamadı. H&M Türkiye İletişim Müdürü Pelin Atay, "Bizim bileklik almamız için bugün işten izin almamız ve gelip sıraya girmemiz gerekiyor," derken, markanın Genel Müdürü Leif Spang ise çalışma saatleri bitince gözüne kestirdiği erkek parçalarından satın almayı düşündüğünü söyledi. Anlayacağınız H&M Genel Müdürü bile kendisine ayrımcılık yapmadı.
EN SON HABERLER
- 1 Kuruluş Osman’ın Ulcay’ı Ümit Kantarcılar’dan samimi açıklamalar! “Dizi ve sinema sektöründeki başarımız tesadüf değil”
- 2 Dünya çatışıyor ABD kazanıyor
- 3 Türklerin Lahey’deki hayatı: Gurbet, gözyaşı ve umut
- 4 Bu turun farkı kadınlar
- 5 Sessiz lüksün sembolü
- 6 Düşünceleriniz hayatınızı yönlendiriyor
- 7 Atalarının mirasını fotoğrafta yaşatıyor... Adıyamanlı kadınların kültürel mirası: Kofi
- 8 Osmanlı alimlerinin 150 yıllık kayıp hikayesi
- 9 Başkasına yardım derken kendini unutma
- 10 Moda, kadın sporcuların peşinde