Giriş Tarihi: 13.10.2013

İstanbul Moda Haftası'nı elekten geçirelim

Dünyada da magazini aynı derecede ve benzer mantıkla kullanan tasarımcılar mevcut. Fakat, müşterilerinden lüks segmentin fiyat etiketlerine yaklaşan rakamlar alan bu modacıların pek çoğu, moda haftalarının resmi programına alınmıyor. Bunlar moda haftaları döneminde ya dışarıdan ayarladıkları bir alanda şovlarını sergiliyor ya da 'program dışı' adı verilen ikincil alanları kullanıyor. Kimsenin emeğini eleştirmiyorum ve modada 'benim beğendiğimi bir başkası beğenmeyebilir' kuralının işlediğinin bir kez daha altını çiziyorum. Sonunda herkesin bir müşterisi vardır, alan memnun, satan memnunsa bize söyleyecek söz düşmez. Ama profesyonellik yolunda kısa zamanda çok yol kat eden İstanbul Moda Haftası'nın belki de artık biraz daha sıkı bir elek kullanmaya başlamasının vakti gelmiştir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.