Pazar 29.12.2013
Son Güncelleme: Pazar 29.12.2013

Rakamların izinde 2014’ün şifresi

Takvimleri yenilemeye hazırlanırken dünyaca ünlü Güney Afrikalı fizikçi ve pin kodu uzmanı Douglas Forbes'a 2014'ün rakamsal anlamını sorduk. Forbes'a göre 2014'ün rakamı '7' ve dünya, yeni yılda 2013'ten daha iyi olacak

Hayatın rakamlardan oluştuğunu ve göremesek bile yine bu rakamlar etrafındaki şifrelerden ibaret olduğunu hiç düşündünüz mü? Kişilerin doğdukları gün, ay ve yılın rakamlarına bakılarak, karakterini ve yaşamda nelerle karşılaşacağını inceleyen 'pin kodu'na göre her şey rakamlardan ibaret. 31 Aralık 2013'ten itibaren 365 gün boyunca en çok görüp duyacağımız rakamlar 2014 olacağı için biz de şifrelerini merak ettik. "Evren matematiksel bir denklemdir ve insan da evrenin parçası olarak bu denklemin kendisidir" diyen, Kaderin Pin Kodu ve İnsanın Pin Kodu adlı kitapları Türkçede de yayımlanan Güney Afrikalı fizikçi ve pin kodu uzmanı Douglas Forbes da Pazar SABAH okurları için 2014'ün rakamsal analizini yaptı.
Douglas Forbes'ın öngörüleri
2014'te dünya, 2013'ten daha iyi bir yer olacak. Şubat ayından itibaren ABD ekonomisi sıçrama yapacak. Bu da ABD'deki işsizlik sorununu azaltacak. Dünyanın en büyük ekonomisi ABD'deki bu hareketlilik, dünyanın diğer ülkelerini de olumlu şekilde etkileyecek.
'7' rakamı mükemmelliğin, idealizmin, naifliğin, adanmışlığın, doğruluğun, tarafsızlığın, sanatın, detayların ve kararlılığın temsilcisidir. Gerçekler, bu dönemde ortaya çıkar. Özellikle ocak ve şubat aylarında değişimi ve değişmeyi zorlayan olaylar gündeme gelecek.
Türkiye'de 2014'te seçim dönemi başladığından, politik olarak kendilerini ön plana çıkaran konuşmalar ve söylemler, ekonomi konularının önüne geçecek.
2014, Türkiye için maddi ve manevi konularda yeni başlangıçların yapılacağı bir yıl.
İklim konusunda uzman olan bilim insanlarının da vurguladığı gibi çiftçileri maalesef kurak bir yıl bekliyor.
Ekonomide her türlü hesapların, harcamaların ve yatırımların son derece dikkatli yapılması gerektiği bir yıla giriyoruz. Özellikle aşırı harcamalardan ve yeni borç yapmaktan kaçınmak gerekiyor. '7' rakamı, titiz ve detaylara önem veren bir sayı olduğu için ayrıntıların atlanmaması önemli.
Doğal ve organik beslenmeye, alternatif tedavi yöntemlerine daha fazla ilgi duyulacak. Fiziki görünümün ön planda olmasından ziyade içsel yolculuklar, bütüncül tedavi yöntemleri, doğal yöntemlerden gelen sadelik rol oynayacak. Kendi öz değerlerimizi hatırlayıp onları tekrar yaşatmaya başlayacağız.
Sanata ve sanatçılara sahip çıkılan, resim, heykel, fotoğraf, sinema gibi görselliğin ön planda olduğu sanatsal alanlarda faaliyetlerin arttığı bir yıl olacak.
'6' rakamının ön planda olduğu 2013'te, dünyada her alanda dengede olma ve mevcut güç dengesinden yeni güç dengelerine değişim yapılmak istenmesi, birtakım dengesizliklere yol açtı. Bu, aslında oturmuş zihniyetin, kökleşmiş geleneklerin bırakılması için gerekli bilinç değişimini beraberinde getirdi. Şimdi asıl mücadele yaşlılarla gençler (23 yaşına kadar olan kuşak) arasında başladı. Artık daha fazla gencin iş dünyasında başarılı olduğuna ve girişimci ruhlu gençlerin milyoner olduklarına tanıklık edeceğiz.
Dünya ekonomisi, gençlerin bu farklı bilinç düzenine uyum göstermek zorunda kalacak. Çünkü onlar, yani 1990 ve sonrası doğumlu gençler tıpkı '7' rakamı gibi naifler, iyiler ve değişik idealleri var; öncelikle kendi mahremiyetlerine, kendi alanlarına ve inançlarına saygı gösterilmesini bekliyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.