Pazar 03.08.2014

Sokaklar müzeye taşındı

13 Ağustos'ta Pera Müzesi'nde açılacak sergide, 20'den fazla graffiti sanatçısının birbirinden renkli eserleri yer alacak

Sokak kültürünün vazgeçilmezi graffitiler, bu kez Pera Müzesi'nin duvarlarını süsleyecek. Duvarların Dili sergisi 13 Ağustos'ta Pera Müzesi'nde açılacak. Roxane Ayral küratörlüğünde gerçekleşecek sergiye ABD, Almanya, Fransa, Japonya, İspanya gibi ülkelerin yanı sıra Türkiye'den 20'den fazla sanatçı konuk olacak. Sergide eserleri yer alacak ünlü graffiticiler arasında New York'un metrolarına yaptığı graffitilerle popüler olan ABD'li Futura ile heykel ve graffitiyi birleştiren çalışmalarıyla tanınan Carlos Mare bulunuyor. Sergide uluslararası etkinliklerde sergilediği performanslarla 'Kral' lakabını alan Cope 2, Forbes dergisinin graffitinin Türk babaları arasında gösterdiği Turbo'nun eserlerini de görebileceksiniz. Eserleri sergilenecekler arasında Wyne, JonOne, Tilt, Mist, Psyckoze, Craig Costello, Herakut, Logan Hicks, C215, Suiko, Evol, Gaia, Tabone, Funk ve No More Lies gibi farklı jenerasyon ve disiplinlerden isimler de var. Graffiti sanatçıları, foto muhabir Martha Cooper, hip hop ve graffiti kültürünü fotoğraflayan Henry Chalfant ve çektiği spor fotoğraflarıyla tanınan Hugh Holland'ın en güzel enstantelerini Pera Müzesi'nin duvarlarına sprey boyalarıyla işleyecek. 5 Ekim'e kadar açık olacak sergi boyunca sokak ve müze ilişkisinin graffiti örnekleri üzerinden konuşulup tartışılacağı bir platform da oluşturulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.