Kısa mesaj öldü, yaşasın WhatsApp!
Üniversite öğrencilerine iki yıl arayla uyguladığımız sosyal medya diyeti gösterdi ki değişmeyen tek şey zamanın ruhu yani merak ve paylaşma dürtüsü
KISA MESAJ İHTİYAR İŞİ
SMS yani kısa mesajların gençlerin olduğu yerde adı anılmıyor. Genelde SMS aileden ve eski tarz düşünen kurumlardan gelen mesaj olarak algılanıyor. Yani kısa mesajlar ihtiyar işi oldu. Aynı aşağı doğru inen çizgi Facebook için de geçerli. Öğrenciler yasağa gönüllü dahil olunca katılım artıyor. Eğer zorunlu olsa hepsi en az bir kere yasağı delmişti. Yani zamanın ruhunda alışkanlıklara teslim olmamak da var. Sosyal medyada popüler hareketler şöyle sıralanıyor: Video ve özçekim fotoğraf, WhatsApp, Instagram, Snapchat, Twitter Modası geçenler: SMS kısa mesajlar, Facebook, bloglar ve haber siteleri
EN SON HABERLER
- 1 Duyarsız kalmam düşünülemez
- 2 Rallici annenin co-pilot kızı
- 3 ATM Dubai’de gurur verici bir gösteri
- 4 Fedakarlığın adı anne
- 5 Futbola devam etseydim kesin GS’de oynardım
- 6 Daha az tüketmeye mecburuz
- 7 Gerçekleri sanki efsanelermiş gibi yazdım
- 8 Ülkeler, TikTok’a karşı harekete geçti
- 9 Hep mutlu olmak zorunda değiliz
- 10 Sevgiliye ulaşmak için ses ve söze ihtiyaç var