Pazar 01.03.2015
Son Güncelleme: Cumartesi 28.02.2015

Feride ve Mahir ile hayat duruyor

atv'de yayınlanan Karadayı bu pazartesi günü 100. bölümüyle ekranda. Diziyi yayınlandığı ilk günden beri takip eden kitlenin adeta bayramı gibi bu 100. bölüm... Biz de dizinin fanlarını Beykoz'daki sete götürdük ve Karadayı'yı konuştuk

Dizilerin fanları hep olmuştur, bundan sonra da olacak... Üstelik Türk dizi tarihinde bu beğenme eşiği bazen öyle yükselir ki; karakterlerden biri ölünce temsili cenaze törenleri bile düzenlenir... Kurtlar Vadisi'nin meşhur karakteri Çakır dizide öldüğünde, fanlarının temsili bir cenaze töreni düzenlemeleri dün gibi aklımızda... Ama aşk temelli dizilerde bu duruma pek alışık değiliz. Karadayı bu anlamda bizim alışkanlıklarımızı bozan yapımlardan oldu. Fanlarının tutkusu öyle bir hal aldı ki, Türkiye'nin dört bir yanında pazartesi günleri hayat duruyor. Karadayı tutkusu başka bir şeymiş... Bunu ben değil diziye ilk gününden bağlanmış olanlar söylüyor. İstanbul Beykoz'daki Kundura Fabrikası'na konuşlanmış sette Karadayı fanlarıyla buluştuk. İstanbul'un dört bir yanından farklı yaş ve meslek gruplarından gelen fanlar sete geldiklerinde gözleri parıldadı, sanki rüya alemine gelmiş gibiydiler... Karakterlerin ayak bastığı yerlerde dolaşmak onları inanılmaz mutlu etti. Biz de Karadayı'nın mahallesinde meydanda oturup çay içerek sohbet ettik.

Hülya İşman

(49 yaşında, yemekhanede çalışıyor)
"Pazartesileri misafir gelmez bana. Herkes de bilir. Arkadaşlar telefon etmiyor, biliyorlar açmayacağımı. Karadayı sayesinde yeni arkadaşlıklar edindim, fan gruplarıyla güzel bir dostluğumuz oluştu. İşyerimden izin almam ben, ilk kez bu röportaj için izin aldım. O derece önemli Karadayı benim için."
Aşkın Şengün
(31 yaşında, astroloji uzmanı)
"Kenan İmirzalıoğlu'nun tüm dizilerini severek izliyorum. Karadayı benim için büyük önem taşıyor. Derslerimi ekerim dizi için. Sevgiyi, duyguyu, aşkı öğretiyor Karadayı. Onun dışında ailenin önemini anlatıyor. Yurdaer Okur çok beğenerek izlediğim bir aktör. O kadar inandırıcı ki, ondan nefret ediyorum. Diziye dönmesine çok sevindim. Tüm kadro inanılmaz. Dizide o kadar sıcaklık var ki, arka tarafta. Bunu ekran önünde hissedebiliyoruz. Pazartesi çok önemli bir gün benim için."
Caner Sak
(21 yaşında, öğrenci)
"İlk günden beri izliyorum. Üniversitede öğrenci evinde kalıyoruz. Dizinin yayınlandığı pazartesi akşamları hayat duruyor bizim için. Odamızda televizyon yok, bilgisayarımızı açıp koyuyoruz, herkes o saate kadar işlerini hallediyor. Yeni bölüm başlar başlamaz pür dikkat izliyoruz. Final haftalarında bile Karadayı izlerim... Mahir'in duruşunu çok beğeniyorum. Hayranlığımın sebebi o. Kenan İmirzalıoğlu'nun oyunculuğu bırakacağını okudum, çok üzüldüm. Kenan İmirzalıoğlu oyuncu olmak istememdeki en önemli neden."
Büşra Çengel
(21 yaşında, sınavlara hazırlanıyor)
"Sakarya Üniversitesi'nde uluslararası ilişkiler üçüncü sınıf öğrencisiyim. Karadayı nedeniyle arkadaş çevrem değişince okulu bıraktım. Çünkü çocukluğumdan beri yönetmen olmak istiyordum, o hayalin peşinden gitmeye karar verdim ve sınavlara hazırlanıyorum. Karadayı bize bambaşka aileler kattı, kardeş gibiyiz. Fan kulübü beraber yürütüyoruz, beraber çalışmalar yapıyoruz. Hikayesi çok etkiliyor beni. Büyüsü var, bizi başka yerlere çekiyor. Oyuncuların uyumu inanılmaz. Cast ve senaryo o kadar güzel uyuşuyor ki. Kadro birbiri için yaratılmış."
Hülya Yılmazer
(26 yaşında, restoranda çalışıyor)
"Bergüzar Korel hayranıydım ama sosyal medya üzerinden hayranlığını ifade eden biri değildim. Hatta Karadayı başladığı yıl aile olarak kayıplar yaşamıştık ve televizyon hayatımızda yoktu. Diziyi sonradan takip etmeye başladım ve müptelası oldum. Hayatımda bu kadar bir diziye bağlanmamıştım. Oyuncu kadrosu çok güzel. Özlediğimiz ve özlem duyduğumuz aile hayatını Karadayı'da buldum. Birbirine çok bağlı bir aile. Mahalle sıcaklığını veriyor bu dizi. Mahir Feride aşkı herkesin hayran olduğu bir aşk."
Eylem Leyla Demir
(20 yaşında, üniversite sınavlarına hazırlanıyor)
"Karadayı başladığında evde telefon çalmaz, sokakta dahi gürültü yapılamaz! Cenaze dışında her şeyi erteleyebilirim. Abimin sözü vardı, Pazartesi gününe denk geldi ve gitmedim. Bir fan sayfası açtım. Bergüzarkoreluniversalfanclup'ı oluşturdum. Karadayı için replikli hayali senaryolar yazıyorum, bölümden önce oluşturduğum fan sayfasında paylaşıyorum. Fanlarla birlikte Bergüzar Hanım'ın adına Gaziantep'te bir okula kütüphane açtık, fidan diktik, Down sendromlu arkadaşlarımıza yılbaşı partisi verdik, Bergüzar Korel de katıldı."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.