Pazar 31.05.2015
Son Güncelleme: Cumartesi 30.05.2015

Pasifik'te açan Orkide

Orkide Yağları, Expocomer tarafından organize edilen Expocomer Panama 2015 Fuarı'ndan ihracat bağlantılarıyla döndü. Amerika Kıtası'nın en önemli ticaret merkezlerinden olan Expocomer Panama Fuarı'na Venezuela, Kosta Rika, Kolombiya, Ekvador, Peru gibi ülkeler başta olmak üzere toplamda 37 ülkeden katılım sağlandı. Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, ülke olarak dış pazarlardaki etkinliğin ve yeni pazarlara açılma fırsatının arttığına dikkat çekti. Ahmet Küçükbay, "Latin Amerika ülkelerinden nitelikli, profesyonel alıcıların ziyaret ettiği Expocomer Panama Fuarı'nın en yoğun yerinde kurulan Türkiye Pavilyonu, Peru ve Meksika Pavilyonları'nın arasında yer alarak önemli ziyaretçi akınına uğradı. Zeytinyağı ve diğer bitkisel yağların önemli ihracat potansiyeli oluşturduğu Panama'da Orkide Yağ'ın satışlarını artırmayı hedeflerken yeni pazarlara açılma fırsatlarını da değerlendiriyoruz" açıklamasında bulundu.

HEDEF AMERİKA KITASI
Panama'daki mevcut müşterilerle ve profesyonel ziyaretçilerle görüştüklerini söyleyen Orkide Yağ İhracat Satış ve Pazarlama Müdürü Hamide Tunçsiper, deniz taşımacılığının ekonomik ve güvenli şekilde yapıldığı Panama Kanalı'nın uluslararası pazarlara girişi daha da kolaylaştırdığını dile getirdi. Kanaldan günde ortalama 35- 40 tane büyük geminin geçtiğini belirten Tunçsiper, "Pasifik Okyanusu ile Atlantik Okyanusunu birbirine bağlayan Panama Kanalı, Panama'yı bölgesel nakliye üssüne çeviriyor. Orkide olarak geniş pazarlara açılımın sağlandığı bu fuarda yer alarak Amerika Kıtası'nda gücümüzü artırmayı hedefliyoruz. 2016 yılında tamamlanması amaçlanan Panama Kanalı'nın genişletilme projesi ve beraberinde planlanan ulaşım altyapısının geliştirilmesi ile birlikte Panama'nın ticaret hacminde artış bekleniyor. Biz de bunu en iyi şekilde değerlendirmek istiyoruz. Latin Amerika pazarında, ithalatçı firmalar gıda ithalatı söz konusu olduğunda uzun bir evraksal prosedür ve 6 aya varan süreden sonra ithalat izni alıyorlar. İnşallah bir süre sonra bu ülkeleri de Orkide ve Ekiz lezzeti ile tanıştıracağız. Aslında bu ülkelerde Türk ürünlerinin kalitesi ve rekabetçi fiyatı bilinmiyor, bu noktada bu ülkelere giriş için anahtar olan Panama'ya gitmenin, tanıtımın önemi ortaya çıkıyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.