Pazar 11.10.2015

Köfteci Ramiz, rotayı yurtdışına çevirdi

Tüketicilerin AVM'lerde en beğendiği ve tercih ettiği marka seçilen Köfteci Ramiz, yurtiçi ve yurtdışında toplam 140 şubeye ulaşmayı hedefliyor

1928'de Manisa Akhisar çarşı içindeki küçük bir dükkândan, Türkiye genelinde 30 ilde 138 şubesiyle üç kuşaktır hizmet veren bir yerli restorana dönüşen Köfteci Ramiz, franchising ile büyüyor. Firmanın ilk franchisingini 2006 yılında verdiğini ifade eden Köfteci Ramiz Kurumsal İletişim Direktörü Pınar Taşkınlar; "Bugüne kadar Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) tarafından pek çok kez 'Tüketicinin AVM'lerde En Beğendiği ve Tercih Ettiği Marka' seçilerek ödüle layık görüldük. Çok yakında yurt dışında da açılacak şubelerimizle bir dünya markası olmaya adayız" mesajını verdi. Köfteci Ramiz'in franchising yolculuğunu da anlatan Taşkınlar, şöyle konuştu: "Müşterilerimiz ve yatırımcı adaylarımızdan gelen yoğun taleplerle, 2006 yılında ilk franchise şubemizi İstanbul Levent Çarşı'da açtık. 2016 genişleme politikamızı, doğu illerimizde ve yurt dışında Köfteci Ramiz markasıyla lezzetimizi ve kalitemizi insanlara sunma üzerine planlıyoruz."

FRANCHISING KÜNYESİ
Şube sayısı:
2015 yılı, 140 şube ile tamamlanacak. 2016 yılında 10 şube daha açılacak. Yurtdışı hedefleri arasında Almanya, Hollanda, Belçika, Azerbaycan ve Kıbrıs da yer alacak.
Yatırımcı kriteri: Ramiz ailesinin bir parçası olmanın bilinciyle hareket edecek, işini severek yapacak ve başında duracak adaylar aranıyor.
Mekân: AVM konsepti için 60 metrekare ve üzeri, cadde konsepti için 150 metrekare ve üzeri büyüklükte mekânlar tercih ediliyor, mekânın açık alana sahip olması artı sağlıyor. Araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu bölgelere odaklanılıyor.
Ücret açılımları: Giriş bedeli lokasyona göre değişiyor. Net cirodan düzenli olarak yüzde 2 royalty bedeli alınıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.