Pazar 24.06.2018

Dünya Kupası’nı sevmemek imkansız

Dünya Kupası sadece futboldan ibaret değil. Herbiri birer moda tasarımını andıran formalar, stilleriyle konuşulan futbolcular ve tribünlerin coşkusu kadın izleyicileri de ekrana bağladı

Dört yılda bir düzenlenen FIFA Dünya Kupası'na hepimizin bildiği gibi bu yıl Rusya ev sahipliği yapıyor. 15 Temmuz'da sona erecek turnuva Rusya'nın 11 farklı şehrinde gerçekleşiyor. Rusya'nın 11 milyar dolar harcayarak hazırlandığı ve dünyanın gözünün çevrildiği bu kupa tabii ki en çok erkeklerin ilgi alanına giriyor. Ancak eşiniz ya da sevgiliniz bu bir ay boyunca maçları izlerken sizin de içten içe ona kızmanıza hiç gerek yok. Biz kadınlar için de sekiz grupta mücadele eden 32 takımın katıldığı bu turnuvanın dikkat çekici detayları ve eğlenceli unsurları yok değil. Futbolun matematiğini erkeklere bırakıp biz önümüzdeki günlere damga vuracak bu organizasyonun renkli detaylarına biz göz atalım:
YILDIZ GİBİ PARLIYORLAR
Yann Sommer

İsviçre Milli Takımı'nın 1988 doğumlu oyuncusu Yann Sommer, tenis dünyasının yakışıklısı Raphael Nadal'a olan benzerliğiyle dikkat çekiyor. Esmer güzeli Sommer, sağlıklı yemek tarfileri verdiği bir de blog yazıyor
?MATS HUMMELS
Almanya Milli Takımı'nın oyuncusu Mats Hummels UNICEF'in İyi Niyet Elçisi... Yaz tatili döneminde Malawi'ye gidip yardım çalışmaları yürüttü.
?JAMES RODRİGUEZ
Kolombiya Milli Takımı'nın en yakışıklı oyuncusu James Rodriguez, 26 yaşında ve ilk katıldığı dünya kupasından bu yana oyun performansıyla olduğu kadar, gol attıktan sonra yaptığı salsa hareketleriyle de çok konuşuluyor.
?EDİNSON CAVANİ
Uruguay Milli Takımı'nın 31 yaşındaki oyuncusu, sert yüz hatları ve her fırsatta formasını kaldırıp gösterdiği karın kaslarıyla ilgi odağı.
?NACER CHADLİ
Belçika Milli Takımı'nın 28 yaşındaki oyuncusu kansere karşı duyarlılığı artırmak için Cosmopolitan'ın İngiltere baskısı için çıplak poz verdiğinden beri zaten yeşil sahaların en çekici erkeklerinden biri olarak kabul ediliyor.
MODA ŞOVUNDAN FARKSIZ
Sahaya çıkan milli takımların futbolcularının üzerindeki formalara şöyle bir dikkatli bakalım. Sokak modasının spor giyimden esinlendiği ve dev moda evlerini etkisi altına aldığı şu günlerde formalar moda duayenlerinin analiz konusu olmuş durumda. Dünya kupasının en beğenilen ve şimdiden kadın-erkek milyonların dolabına dahil olan bir forması varsa o da Nijerya'nın forması. Nijerya'nın milli takım formasının satış hızı çoktan rekor olarak nitelendiriliyor. 90'lara gönderme yapani Gucci tarzının popüler olduğu şu günlerde onun havasını taşıyan bu formayı satın almak için spor mağazalarının önünde kuyruklar oldu. Ve yeşil zigzaglı forma turnuvanın başlamasından bugüne kadar 3 milyon adet satıldı. Avustralya'nın kol kısmı sarı-siyah zebra çizgileri barındıran forması, Hırvatistan'ın siyah-lacivert dev damalı tasarımı ve Belçika'nın sarı-kırmızı ekose detaylı ve kraliyet armalı forması moda editörlerinden tam not aldı. Bu formalar günlük kıyafetlerle kombinlenebilecek formalar arasına girdi.
YENİ BECKHAM
İzlanda Milli Takımı'nın golcüsü Rurik Gislason, takımının Arjantin ile karşılaştığı Dünya Kupası maçıyla dünya çapında şöhret kazandı. Yakışıklılığıyla ilgi gören futbolcu, sosyal medyada İzlanda nüfusunu bile geçen sayıda takipçi kazandı. Kendisinden yeni David Beckham olarak bahsedilen Gislason turnuva başladığından beri takipçi sayısını 749 bine yükselterek bir rekora imza attı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.