Giriş Tarihi: 28.2.2010

Google'dan beni arayın, görün

Nihat Doğan internette hakkında yazan sözlük yazarlarına "Nihat Doğan, imza günü, izdiham" yazıp Google'da aramalarını salık veriyor. "Kaç tanesi 20 bin kişiye imza vermiş?" diye de soruyor. Şöhret mevzu bahis olunca Şahan Gökbakar'ın tiplemesi Berkut karakterine geliyoruz. Berkut'un Nihat Doğan'dan esinlenildiği iddialarına açıklık getirmeye çalışıyoruz. "Berkut karakterini bilmiyorum ama o kadar sevilip sayılmışsa, bu kadar kötü bir şey değil demek ki. Türkiye'nin realitesi bu. Ne yaptınız siz bu memlekete? Kemal Sunal filmlerini yasakladınız, kütüphaneler kapandı darbe sonrası. Bu memleketi bu hale getirirseniz memleketin rol modeli de o olur." Bunun üzerine "Berkut gibi gösterilmeye kızmıyor musunuz?" diye soruyoruz. "O hiciv, neden kızayım?" diyor. "İnternette yazılanları da hiciv gibi algılarsanız belki bu kadar kızmazsınız" diyoruz ama nafile. Ses daha çok yükseliyor, yankılanıyor odada: "O hakaret! Milyonlarca insan 'acaba'da kalıyor. Bu Nihat Doğan o Nihat Doğan mı, yoksa onlar Nihat Doğan mı?" İşler iyice karıştı... Sinirle söylenmeye devam ediyor Nihat Doğan: "Konserlerine 30 binden aşağı insan gelmeyen, söylediği her cümle internette reyting rekorları kıran" Nihat Doğan'dan bahsediyor. Sonra çaresizce soruyor: "Neden Nihat Doğan bu kadar ilgi görüyor, neden? Neden her sözüme bir şey yazıyorlar. Her söze mi bir şey yazılır Müslüman. Neden?"

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.