Çarşamba 25.09.2013
Son Güncelleme: Salı 24.09.2013

Bilişim 4 yıl sonra 45 milyar $ olacak

Üç kıtadan teknoloji temsilcileri İstanbul'da buluştu. ICT Summit Now Bilişim Zirvesi'nde gelecek tartışılıyor

Bilgi teknolojileri sektörünün üç kıtadan temsilcilerini bir araya getiren ICT Summit NOW Bilişim Zirvesi, İstanbul Lütfi Kırdar Kongre Merkezi'nde başladı. İnterpromedya tarafından Vodafone sponsorluğunda yapılan ve 26 Eylül'e kadar sürecek zirvenin 13'üncü ayağında teknoloji tutkunlarına "Daha hiçbir şey görmediniz" mesajı verilecek.
ÖNEMLİ ADIMLAR ATILDI
Zirvenin açılışında konuşma yapan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Jorge Fernandes, Türkiye'de telekomünikasyon sektörünün bir yılda önemli adımlar attığını vurguladı. Fernandes, "Bu yıl, Batı'dan Doğu'ya kayan ekonomik eksenin, mobil teknolojiler aracılığıyla nasıl bir kalkınma platformuna dönüştüğünü değerlendireceğiz" dedi.
PENETRASYON % 130'A ÇIKABİLİR
Jorge Fernardes Türkiye'de mobil penetrasyon oranının yüzde 90 olduğunu belirtti. Fernandes, "Avrupa'daki gibi yüzde 130'lara ulaşmak için yeni vergi düzenlemesine gerek" dedi.
7 YILDA 4 KAT BÜYÜYECEK
Telekomünikasyon sektörünün Türkiye'de bugün 35 milyar dolarlık değer yarattığını belirten Fernandes şöyle konuştu: "Bu rakamın 2017'de 45, 2020'de de 160 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Bu ivmenin yakalanabilmesi için önemli stratejik adımlar atılması gerek. Etkin rekabetin sağlanması için düzenleyici kararlar alınmalı."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.