Cumartesi 22.02.2014

Migros, yöneticisini Boğaziçi'nde eğitecek

Migros, yönetici adaylarını Boğaziçi Üniversitesi'nde eğitecek. Program, 2 aylık dönemlerle gerçekleşecek

Migros, sektörüne nitelikli insan yetiştirmek için Boğaziçi Üniversitesi'yle işbirliğine başladı. Migros tarafından içeriği hazırlanan 'Perakende Yönetimi Sertifika Programı' yılda 3 kez 2 aylık dönemler halinde uygulanacak. Programın ilk uygulaması 24 Şubat-19 Nisan 2014 tarihleri arasında gerçekleşecek.
70 İLE YAYILACAK

Migros Grubu bünyesinde çalışan mağaza yöneticileri bu programa katılabilecek. Teorik eğitimle başlayacak olan programa katılan mağaza yöneticileri, daha sonra mevcut görevlerinin başında, kendilerine verilen projeleri profesyonel hayatın içinde tamamlayacak. Ardından tekrar Boğaziçi Üniversitesi'nde eğitime girecek olan genç yöneticiler, sürenin sonunda sınava girecek. 2014'te Ankara, Antalya, Aydın, Denizli, Eskişehir, Hatay, İstanbul, İzmir, Kayseri, Muğla ve Samsun illerinden katılımcılarla gerçekleşecek olan program, her yıl farklı illerden katılımla 70 kente kadar yayılacak.
YAŞ ORTALAMASI 29
Perakende Yönetimi Sertifika Programı'nın ana konuları perakende ve ticaretin başlıklarından seçildi. Katılımcılar pazarlama, finans, liderlik başta olmak üzere birçok konuda eğitim alacak. Programı tamamlayanlar 'Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Perakende Yönetimi Uzmanlık Sertifikası'nı almaya hak kazanacak. Migros Genel Müdürü Özgür Tort, grupta çalışanların yaş ortalamasının 29, çalışanların yüzde 72'sinin ise Y jenerasyonundan olduğu bilgisini verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.