Cumartesi 16.05.2009
Son Güncelleme: Cuma 15.05.2009

Fruktozlu tatlandırıcıdan kalori fışkırıyor

gösterildi Meşrubat ve pastalarda da bulunan fruktoz, Amerika'da çok kullanılan mısır şurubuyla gündeme geldi. Artan obez sayısı ise bu tür tatlandırıcıların kilo aldırdığının kanıtı olarak gösterildi

Yüksek fruktozlu mısır şurubu, hak ettiği şanı geri kazandı! Amerikan Tıp Birliği, geçtiğimiz haziran ayında 'iftiraya maruz kalan' bu tatlandırıcının, şekerden daha kötü olmadığını açıkladı. Bu açıklama; geçtiğimiz günlerde 'Klinik Beslenme'nin yayın organında, uzun süredir fruktozlu mısır şurubu üzerinde çalışan bir grup beslenme uzmanı tarafından da tekrarlandı.
SİYANÜR DEĞİL AMA
Mısır Üreticileri Birliği'nin ABD'deki televizyonlarda yayınlanan reklamında; iki anne gülümseyerek birbirine yüksek fruktozlu mısır şurubunun son derece güvenilir ve doğal olduğunu anlatır... Doğal mı? Siyanür de öyle! Tabii ki burada mısır şurubunun siyanürle aynı şey olduğunu söylemiyoruz ama onun sağlığa zararsız olduğunu da düşünmüyoruz! Ayrıca, şekerin yiyeceklere eklemek için harika bir madde olduğunu kim söyledi?
ŞEKER KADAR ZARARLI
Yüksek fruktozlu mısır şurubunun şeker kadar zararlı olmadığını söyleyen çalışmalar; soda üreticileri gibi bu ürünü satanlar tarafından destekleniyor... Ve bu çalışmaların tüm sorulara cevap vermediğini düşünüyoruz. Sonuç olarak: Günlük beslenmenizden hem görülen hem de gizli tatlandırıcıları çıkarmak, sizi bir günde yüzlerce kalori almaktan korur...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.