Perşembe 21.05.2009
Son Güncelleme: Çarşamba 20.05.2009

Huyuna suyuna göre koku seçin

Kendinize uygun kokuyu seçerken; kişiliğinizi, alışkanlıklarınızı gözardı etmeyin. Cilt tipinizden beslenmenize, cinsiyetinizden karakterinize birçok faktör bu seçime etki ediyor. Türkan Ergül esans dünyasındaki 15 yıllık deneyimlerini kullanarak size özgü kokuyu bulmanıza yardım ediyor. Özel görüşme sonucunda, kişiye özel 'butik' kokular hazırlayan Ergül, şunlara dikkat ettiğini söylüyor:
Cildinizin rengi: Esmerseniz sedir gibi, yoğun toprak kokuları size uygun değil.
Cinsiyet:
Kokuların da cinsiyetleri var. Sandal erkek, yasemin ise dişi bir koku mesela.
Karakter: Kokuların da karakteri var. Örneğin lotus güven verir. Gül ilgi çekmeye bayılır. Yasemin baskın ve dikkat çekici bir tiptir. Defne girdiği her ortama uyum sağlar, uzlaşmacı ve diplomatiktir.
HANGİ KOKU, KİME UYGUN?
Turunçgiller: Hareketli, yerinde duramayanlara.
Neroli: Utangaç, çekingenlere.
Sandal: Ağır, oturaklı, ne istediğini bilen erkeklere.
Mimoza: Kendini ifade etmekte ve 'Hayır' demekte zorlananlara.
Lavanta: Kararlı, kendinden eminlere.
Kuşdili: Farkındalığı yüksek, hafızası güçlü olanlara.
Melisa: Sabırsız, kararsızlara.
Semra çamı: Sigara gibi bağımlılığı olanlara, gece hayatını sevenlere.
Limon çimeni: Planlı, prensiplilere.
Beyaz kekik: Cesur, maceraperestlere.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.