Giriş Tarihi: 28.11.2009

Üç bardak çayla zihin ferahlar beden zayıflar!

Sabah kahvaltısının vazgeçilmez içeceği çay, kahvenin 'uyarıcı' etkisine rakip çıktı. Çay içenler daha kolay odaklanmakla kalmıyor, metabolizmalarını hızlandırıp daha kolay kilo da verebiliyor

Taze demlenmiş buzlu bir çay, bunaltıcı bir yaz gününde sizi serinletmekten daha fazla işe yarar... İnsanoğlu, 4 bin yıldan beri çayın faydalarından nasiplenir... Çay, sudan sonra dünyanın en popüler ikinci içeceğidir. Amerikalılar, yılda 55 milyardan fazla bardak çay içer. Kanada'da ise bu rakam sadece 9 milyardır. Soğuk veya sıcak bir bardak çay, sizi sakinleştirmesinin yanı sıra incelmenize de yardımcı olur. Çay aynı zamanda zihinsel odaklanmanızı ve zihin berraklığınızı da geliştirir.
Zihninizi toparlar
Çay doğal bir aminoasit olan L-theanine kaynağıdır. Daha önce hiç L-theanine hakkında bir şey duymadıysanız, yakında duyacaksınız. Bu aminoasit artık birçok içecekte yer alıyor. Bu muhteşem bileşen, beyindeki alfa aktivitesini azaltır. Bu iyi bir şeydir çünkü; beyindeki alfa dalgaları ne kadar az olursa konsantrasyonunuz o kadar iyi olur. Bir ya da iki saat içinde iki veya üç bardak çay içen insanların, odaklanma konusunda daha başarılı oldukları araştırmalarla saptanmıştır. L-theanine ayrıca, sizi rahatlatır ve daha az strese girmenizi sağlar. Bu nedenle çay sizi diğer kafeinli içecekler gibi gerginleştirmez. Özellikle kamelya yapraklarından yapılan çay, sağlığınıza çok faydalı bileşenler içerir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.