Perşembe 15.07.2010

'Doğru' parfüm için alışveriş tüyoları

Kadın şıklığı ve cazibesini tamamlayan parfüm, yanlış seçilirse kötü sonuçlar doğurur. Başkasında beğendiğiniz bir kokunun, size hiç yakışmayabileceği gerçeğinden yola çıkarak, Harper's Bazaar dergisinin önerilerine kulak verin:
Önce deneme kağıdına sıkın: Eğer kağıtların üzerine sıktığınız kokuyu beğenmediyseniz, bu teninizde de beğenmeyeceğiniz anlamına geliyor.
Seçenekleri azaltın: Parfüm alışverişine çıkmadan önce kesinlikle koku sürmeyin ve denediğiniz parfümlerin kokusunu algılayabilmek için en beğendiğiniz birkaç kokuyu buluncaya kadar hiçbirini üzerinizde denemeyin.

İKİ TANE DENEYİN
Aynı anda çok fazla çeşit sıkmayın: Bir defada dört taneden fazla parfüm denemeyin ve sıkarken kokularının karışmaması için aralarında mesafe olmasına dikkat edin. Tavsiyemiz her kolunuzda iki parfüm denemeniz.
Satış görevlisinden yardım alın: Sevdiğiniz bir şey bulduğunuzda, parfüm size öneren satış görevlisini bulun ve onu tur rehberiniz olarak kullanın. Büyük ihtimalle hem doğru parfümü, hem de bir parfümde hangi notalardan hoşlandığınız konusunda sizi eğitebilecek birini buldunuz.
TESTIR'INI İSTEYİN
Eve deneme boylarını götürün: Algılarınızı zorlamayın. Parfümeride birkaç koku denedikten sonra eve götürmek için hoşlandığınız parfümlerin test boylarından isteyin.
Parfümü ne zaman kullanacağınıza karar verin: İşe giderken mi sürmek istiyorsunuz? Gece gezmesinde mi yoksa hafta sonu şehir dışına çıktığınız zamanlarda mı kullanacaksınız? Parfümü alırken, yaşam tarzınızı göz önüne alın. Gündüz için hafif ve taze kokuları, gece dışarı çıkarken ise daha seksi ve sıcak kokuları tercih edin.
Araştırın: Çiçeksi gibi, belli tarz kokuları sevdiğinizi biliyorsanız, ilgilendiğiniz parfümlerin içeriğinde ne olduğunu öğrenin. Böylece, sevdiğiniz koku ailesinden olup olmadıklarını anlayabilirsiniz.
20 DAKİKAYA İHTİYAÇ VAR
Bir parfümü sevebilirsiniz ama teninizde bambaşka durma ihtimalinin yüksek olduğunu unutmayın. Çünkü herkesin farklı bir cilt pH'ı vardır. Bir parfümün üst notasını algılayabilmek için en az beş dakikaya, alt noktasını yakalayabilmek için ise yaklaşık 20 dakikaya ihtiyacınız var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.