Pazar 21.08.2011

Mahalle baskısından kendinizi koruyun

Diyet sırasında en çok zorlanılan konu, "Kaç kilo verdin?", "Fazla zayıflama" gibi mahalle baskısı oluşturan yorumlardır! Ancak tüm bu baskılara göğüs germeli ve diyete devam etmelisiniz

Tutarlı Diyet'in sahibi Gizem Tutar, sosyal baskı yüzünden diyet bozanların sayısının hiç de az olmadığını belirterek; diyeti bozabilecek bu tuzakları ve onlardan korunma yollarını anlattı:
UZUN BİR YOL
Diyet programının başarısı, büyük oranda motivasyona bağlıdır. Özellikle "Yolun uzun biliyor musun?" sorusu, kırılması gereken önyargılardan biridir. Bazıları, sürekli bunu hatırlatıyor ve bu da motivasyonu bozuyorsa, bu değişimin de bir süreç olduğu onlara hatırlatılmalıdır.
KAÇ KİLO VERDİN?
"Bu hafta kaç kilo verdin?" en çok sorulan sorulardan biridir. Kilo vermenin yavaşladığı ya da hiç kilo verilemeyen haftalarda bunu duymak sinir bozabilir. Bu soruya karşı verilecek "Gayet iyi gidiyor" gibi bir cevap, bu tarz soruları durdurabilir.
ÖLÜMÜ GÖR!
"Ölümü gör", diyet yapanları çıldırtan bir cümledir. Genellikle akrabalar tarafından söylenen bu cümle, diyet yapanları strese sokabilir. Böyle zamanlarda sakin olunmalı ve durum kişilere sakince açıklanmalıdır.
HASTA OLURSUN
"Fazla zayıflama, hasta olursun", en sık duyulan cümlelerdendir. Eğer sağlıklı bir beslenme programı ile kilo veriliyorsa, hasta olmak için hiçbir sebep yoktur. Bu durumda, endişelenmek yerine herkesin aynı anda mutlu edilemeyeceği düşünülmelidir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.