Cumartesi 21.02.2015
Son Güncelleme: Cumartesi 21.02.2015

Ebedi aşkın matematiği

Bilim dünyası, sonsuz aşkın sırrını matematik formüle dökmeyi başardı. Haber sitesi MSN de aşkınızın sonsuz olup olmadığını test edebileceğiniz bu formülü yayımladı. MSN'in 2014 yılında yayımladığı bir anketin sonuçlarının baz alındığı çalışma sonucunda elde edilen formülle aşkınızın ne kadar süreceğini bulabileceğiniz iddia ediliyor. Formülle sadece duyguların değil, çok daha başka etkenlerin de aşkın süresinde etkili olduğu görülüyor. 2 bin kişinin katıldığı anketten elde edilen diğer sonuçlara göre ise erkekler kadınlarda zekâdan çok güzelliğe dikkat ediyor. Ankette ayrıca ilişkinin uzun sürmesi için cinsel yaşamı çok önemli bulan erkeklerin sayısının kadınların 2 katı çıkıyor.

AŞK VE MUTLULUĞUN 20 SIRRI - TIKLAYIN
SONSUZ AŞK FORMÜLÜ
L = 8 + 0.5Y - 0.2P + 0.9Hm + 0.3Mf + J - 0.3G - 0.5(Sm - Sf)2 + I + 1.5C L: İlişkinin devam edeceği umulan süre. Y: İlişki ciddileşmeden önce 2 partnerin birbirini tanıdığı yıl sayısı. P: Her iki partnerin ilişkiye başlamadan önce birlikte olduğu partner sayısı. Hm: Erkeğin ilişkide dürüstlüğe verdiği önem Mf: Kadının ilişkide paraya verdiği önem. J: Her 2 partnerin de ilişkilerinde mizaha verdiği önem. Sm ve Sf : Her 2 partnerinde cinsel yaşama verdiği önem. I: Çiftin aileye verdiği önem C: Çiftin çocuğa verdiği önem.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.