Salı 17.03.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 17.03.2015 11:42

Sağlık Bakanlığı'ndan domuz gribi açıklaması

Sağlık Bakanlığı yetkilileri gazetecilerin domuz gribi ile ilgili sorularını yanıtladı.

Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Eyüp Gümüş, Türkiye'de yaşanan grip salgınına ilişkin, '170 vakamız domuz gribidir. 11 vakayı domuz gribinden kaybettik' dedi.
Türkiye'de son günlerde yaşanan grip vakalarıyla ilgili bilgilendirme toplantısı düzenleyen Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Eyüp Gümüş, 2015'in ikinci haftası itibari ile vakalarda artış görüldüğünü söyledi.
170 vakanın domuz gribi olduğunu ifade eden Gümüş, '11 vakayı domuz gribinden kaybettik' dedi.
Gümüş, salgının göründüğü iller arasında Antalya, Kocaeli, Sivas, Mersin, Samsun 'un yer aldığını dile getirdi.
Kaynak: İHA

DOMUZ GRİBİ 5 GÜNDE 4 CAN ALDI

Kocaeli'nde Domuz Gribi teşhisi konulan 1 kişi 12 Mart günü hayatını kaybederken, 2 kişi H1N1 şüphesiyle tedavi altında. Mersin'de ise grip teşhisi konulmasının ardından son 3 günde ölen 3 kişinin de H1N1 virüsü taşıdığı öne sürülüyor. Kesin sonuçları laboratuvar testleri belirleyecek
Türkiye'de, domuz gribi olarak adlandırılan H1N1 virüsü nedeniyle tedavi gören 35 yaşındaki Selda Tuğgün Kocaeli'nde 12 Mart günü öldü. 2 kişinin de aynı şehirde domuz gribi şüphesiyle tedavi edildiği açıklandı. Mersin'de ise son 3 günde yaşamını yitiren 3 kişinin ölüm nedeninin H1N1 virüsü olduğu öne sürüldü. Bu kişilerin ölüm nedeninin kesinlik kazanması için laboratuvardan gelecek test sonuçları bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.