Perşembe 09.04.2015 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 09.04.2015 11:57

Kızılay’a rekor bağış

Türk Kızılayına kan bağışında rekor artış...

Türkiye'de 17 bölge kan merkezi, 65 kan bağışı merkezi ve mobil kan bağışı araçlarıyla ülkenin dört bir yanındaki hastanelerde tedavi gören hastalara kan ulaştıran Türk Kızılayı, sistematik yürüttüğü çalışmaların sonucunu almaya devam ediyor. Gönüllü, güvenli ve düzenli kan bağışı programını 2005 yılından itibaren başarıyla yürüten ve Türkiye'nin ihtiyacının tamamını karşılamak için çalışan Türk Kızılayı, kan bağışında bir önceki yılın aynı dönemine göre artış sağladı. Geçen yılın ilk üç ayında 468 bin 444 ünite kan bağışı alan Türk Kızılayı, 2015′in aynı döneminde 470 bin 11 üniteye ulaştı.
En fazla artış Trabzon'da
Bu yılın üç aylık kan bağışı sayısı, bölge kan merkezi bazında değerlendirildiğinde, en fazla artış yüzde 24′le Trabzon Bölge Kan Merkezinde gerçekleşti. Trabzon'u, yüzde 4 artışla Düzce ve Adana bölge kan merkezleri izledi.
Ulusal Güvenli Kan Temini programının hedefi 2 milyon 300 bin ünite kan bağışına ulaşabilmek için kan bağış merkezi, mobil kan bağış aracı ve personel sayısını artıran Türk Kızılayı, amacı doğrultusunda çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bağışçıların yüzde 35′i ilk kez, yüzde 65′i ise düzenli kan veriyor. Üç aylık dönemdeki kan bağışçılarının yüzde 11′i kadın, yüzde 89′u erkeklerden oluşuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.