Salı 28.04.2015 00:00

Mehmet Öz, GDO lobisini işaret etti

Türk kökenli ABD’li Doktor Mehmet Öz’ün Columbia Üniversitesi’nden kovulması için mektup yazan 10 doktorun, GDO’lu (Genetiği Değiştirilmiş Organizma) gıda üreticileriyle ilişkisi olduğu iddia edildi.

ABD'nin en ünlü doktorlarından Mehmet Öz, 10 bilim insanın kendini karalayan mektubu için "GDO lobisinin bir organizasyonu" dedi.
Türk kökenli ABD'li Doktor Mehmet Öz'ün Columbia Üniversitesi'nden kovulması için mektup yazan 10 doktorun, GDO'lu (Genetiği Değiştirilmiş Organizma) gıda üreticileriyle ilişkisi olduğu iddia edildi.
Geçtiğimiz hafta üniversiteye gönderilen mektupta Doktor Öz'ün, televizyon programında bilimsel geçerliliği olmayan bazı ürünleri para karşılığında pazarladığı, bunun da hekimlik değil şovmenlik ve şarlatanlık olduğu öne sürülürken, bu yüzden okulun cerrahi bölümündeki başkan yardımcılığı görevinden uzaklaştırılması çağrısı yapılmıştı.
Marketlerde satılan yiyeceklerin üzerinde GDO'lu olup olmadıklarını belirten ibareler yer almasını isteyen Öz'ü hedef alan 10 doktorun, GDO'lu gıda üreten firmalarla yakın bağları olduğu belirtiliyor.

2 MİLYON KİŞİ İZLEDİ


Mektubun başyazarı olan Doktor Henry Miller'ın Stanford Üniversitesi'ne bağlı çalışan Hoover Enstitüsü'nün kıdemli bir üyesi olduğu ve enstitünün GDO'lu ürünleri savunduğu vurgulandı.
Karalama kampanyalarına rağmen kendisini susturamayacaklarını söyleyen Öz'ün sunduğu televizyon programının son sezonu, ortalama 1.97 milyon izleyici çekti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.