Giriş Tarihi: 3.8.2015 17:35 Son Güncelleme: 3.8.2015 17:41

Kızılay'dan korkutan açıklama!

Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar, ramazanda azalan kan stokları nedeniyle vatandaşları kan vermeye davet etti.

Akar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, her yıl ramazan ayında vatandaşların oruç tutmalarından dolayı kan bağışında azalma olduğuna dikkati çekti.
Kan stoğunda yüzde 50'nin üzerinde eksilme olduğunu söyleyen Ahmet Lütfi Akar, "Bunun için her ramazan özel tedbirler alıyoruz. Aldığımız önlemlere rağmen kan stokları eriyor. Ramazan sonuna geldiğimizde neredeyse 'sıfıra yakın' kan stoğuyla karşı karşıya kalıyoruz" dedi.
Akar, bu yıl ramazan sonrasında kan stoklarında yüzde 55 civarında bir azalış olduğunu belirterek, "Çok şükür herhangi bir ihtiyaç hasıl olmadan ramazanı geçirdik. Şimdi ramazanda azalan kan stoklarımız için vatandaşlarımızı tekrar kan vermeye davet ediyoruz. Stokları tamamlamak için vatandaşlarımızdan duyarlılık bekliyoruz" ifadesini kullandı.
Kanın anlık değil sürekli bir ihtiyaç olduğunu vurgulayan Ahmet Lütfi Akar, "Bunun için halkımızı, Türk Kızılayı'na kan vermeye bekliyoruz. Erkekler yılda 4, kadınlar ise 3 defa kan verebilir. Bu imkanlar nispetinde kadınlarımızı ve erkeklerimizi özellikle de istatistiklere göre daha az kan veren kadınları kan vermeye davet ediyoruz" diye konuştu.
Akar, kan stoklarını tamamlamak için çeşitli şehirlerde kampanyalar düzenlediklerini, herkesin kampanyalarına destek vermesini beklediklerini de sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.