Pazartesi 26.10.2020 15:22
Son Güncelleme: Pazartesi 26.10.2020 16:48

Son dakika haberi: Bilim Kurulu Üyesi Ateş Kara’dan dikkat çekici açıklama geldi! Koronavirüs mutasyona uğradı mı?

Koronavirüs salgını tüm dünyada etkisini göstermeye devam ediyor. Bilim adamları dünya çapında koronavirüs salgınına karşı araştırmalarını sürdürürken İngiltere merkezli bir kuruluşun araştırmasında virüsün mutasyona uğrayarak öldürücülüğünün arttığı iddia edildi. Sabah.com.tr'ye konuşan Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Ateş Kara bu konuyla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu. İşte Bilim Kurulu Üyesi Ateş Kara'dan son dakika açıklamaları...

Koronavirüsün mutasyona uğradığı ile ilgili İngiltere merkezli bir kuruluş araştırma yayınladı. Virüsün mutasyona uğradığı, bulaş ve öldürücülüğünün arttığı iddia edildi. Koronavirüs Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Ateş Kara son dakika açıklamalarında bulundu. Koronavirüsün diğer virüslere oranla daha az mutasyona uğradığını belirten Kara, İstanbul'daki artışın sebeplerini de sıraladı. İşte Bilim Kurulu Üyesi Ateş Kara'dan dikkat çeken açıklamalar…

KOVİD-19 MUTASYONA UĞRADI MI?

Virüsün ortalama mutasyon süresinin 15 günde bir olduğunu ifade eden Ateş Kara: "Koronavirüs ailenin genel özelliği gereği mutasyona geçirmeye yatkın olan bir virüs grubudur. Yani kendi taşıdığı genetik bilgiyi DNA üzerinde taşıdığı için ve bu kısmında tekrardan doğrulaması olmadan çoğalmasını gerçekleştirdiği için mutasyonları geçirebiliyor." diyerek sözlerine şöyle devam etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.