Perşembe 14.01.2021 13:45
Son Güncelleme: Perşembe 14.01.2021 13:45

Bilim Kurulu Üyesi'nden son dakika koronavirüs aşısı açıklaması: Diğer aşılar geldiğinde...

Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Recep Öztürk'ten son dakika açıklaması. Koronavirüs aşısında ekranlara yansıyan "Daha yukarıya aşılama" sahnesiyle ilgili konuşan Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu Üyesi Recep Öztürk bunun nedenini anlatırken CoronaVac dışında Biontech ya da diğer aşıların Türkiye'ye gelmesi durumunda vatandaşın bu markalar arasında tercih yapmasının söz konusu olup olmayacağı ile ilgili soruya karşılık önemli son dakika açıklamaları yaptı. İşte ek doz uygulanabilecek grubu da belirten Prof. Öztürk'ün aşı sürecine dair ifadeleri

Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu üyesi Prof. Dr. Recep Öztürk dün Sağlık Bakanı Fahrettin Koca ile birlikte yaptırdıkları ve bu sabah gönüllü sağlık çalışanları başta olmak üzere resmen başlayan koronavirüs (CoronaVac) aşısına dair kritik soruları cevapladı. Öztürk'ün son dakika açıklamaları içerisinde çok önemli 3 kritik bilgi yer aldı.

Buna göre Koronavirüs Bilim Kurulu üyesi Prof. Dr. Öztürk şu soruların cevaplarını kamuoyuna açıkladı;

Aşı yapılırken sağlıkçılar kolunda neden daha yukarı bölgeyi istedi?

Diğer marka aşılar geldiğinde vatandaş bunlar arasında tercih yapabilecek mi?

2 doz olarak uygulanmasına karar verilen koronavirüs aşılarında ek doz ihtimali olanlar kimler?

İşte tüm detaylar...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.