Cuma 22.01.2021 10:11
Son Güncelleme: Cuma 22.01.2021 10:24

Son dakika haberi: Bilim Kurulu üyesi Tevfik Özlü açıkladı! “Aşı uygulamasının vaka sayısını etkilemesi için gerekli süre…”

Son dakika haberi... Koronavirüs ile mücadelede en güçlü silah olarak kabul edilen aşılama uygulaması hızla devam ediyor. Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu, Coronavac aşısı için “Acil Kullanım onayı” vermesinin Türkiye genelinde kitlesel aşılamaya başladı. İlk doz aşılar uygulanırken en çok merak edilen konu bağışıklığın ne zaman kazanılacağı oldu. Bilim Kurulu üyesi Tevfik Özlü, koronavirüs aşısı uygulamalarında kritik süreyi belirtirken son dakika açıklamalarında bulundu.

Son dakika haberi: Günlerdir tartışılan aşı olan kişilerin kısıtlamalardan muaf olup olmayacağı konusunda görüşlerini paylaşan Bilim Kurulu üyesi Tevfik Özlü, şu an için dünya üzerinde aşı ile bağışıklık kazanmış kimsenin olmadığını belirterek şu şekilde konuştu; "Aşılama süresinden hemen sonra bağışıklık oluşmuyor. Bağışıklığın oluşması için ikinci dozun yapılması ikinci dozun üzerinden de 15 gün geçmesi gerekiyor. Şu an dünya genelinde aşıyla bağışıklık kazanmış kişi henüz yok. Aşılar daha yeni yapılmaya başlandı. Dünyanın birçok ülkesinde ikinci doz bile yapılmadı henüz. Bu yüzden koronavirüs aşısı olanlar için kısıtlamaların kaldırılması gibi düşünceler şu an için tartışılmaya değer konular değil." Bilim Kurulu üyesi Tevfik Özlü son dakika açıklamalarına şöyle devam etti…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.