Çarşamba 03.03.2021 10:30
Son Güncelleme: Çarşamba 03.03.2021 10:30

Son dakika: Mavi bölgelerin başarı sırrı ne? Prof Dr. Vefik Arıca tek tek sıraladı!

Koronavirüs salgınına karşı mücadele devam ediyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan, normalleşme planını açıkladı. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca ise risk haritasını paylaştı. İller risk değerlendirme kriterlerine göre mavi, sarı, turuncu ve kırmızı renklere ayrıldı. Risk haritasına göre Uşak, Güneydoğu Anadolu ve Doğu Anadolu bölgelerindeki illerin düşük riskli olması dikkat çekti. Prof Dr. Vefik Arıca, mavi bölgelerin başarılarını sıralayarak sabah.com.tr’ye özel açıklamalarda bulundu.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, renklere ayrılan risk haritası yayınlayarak, "İllerimiz risk değerlendirme kriterlerine göre 4 kategoriye ayrıldı. Düşük riskli (mavi), orta riskli (sarı), yüksek riskli (turuncu) ve çok yüksek riskli (kırmızı) olarak kategoriler belirlendi. Buna göre normalleşme adımları uygulanacaktır. Tedbirli ve kademeli normalleşeceğiz" dedi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, normalleşmenin kademeli olarak başlatılacağını ve risk haritasında yer alan 4 kategoriye göre olacağını duyurmuştu. Peki mavi renkli olan illerin başarısı ne? Renkler hangi kriterlere göre belirleniyor? Prof Dr. Vefik Arıca, mavi bölgelerin rehavete kapılmamasını belirterek dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.