Giriş Tarihi: 4.3.2021 08:50 Son Güncelleme: 4.3.2021 08:51

SON DAKİKA: İstanbul İl Sağlık Müdürü normalleşme hedefi için tarih verdi: Rahatlamak mümkün olacak!

Son dakika haberi: İstanbul İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Kemal Memişoğlu'na İstanbul'daki yeni normalleşmeyi sorduk. SABAH'a konuşan Prof. Dr. Memişoğlu "Tedbiri bırakmayacağız. İstanbullulara güveniyorum. Hedefimiz İstanbul'da, şu anda turuncuyu koruyup, sarı sonra da mavi olmak. Riski azaltmak. Nisan da ise daha da rahatlamak, Çünkü aşılalamamız biraz daha artacak" dedi.

Koronavirüs salgının birinci yılında kademeli kaldırılan koronavirüs kısıtlamalarında yeni kontrollü yaşama geçildi. Hayatımızı bundan böyle risk haritasındaki renkler belirliyor. Türkiye'de iller risk durumlarına göre kırmızı, turuncu, sarı ve mavi liste olmak üzere dört gruba ayrıldı. Metropol kent İstanbul bu kapsamda, turuncu, yani yüksek riskli grupta. Bu nedenle de İstanbullular normalleşmeye kademeli olarak adım attı. Ama bu durumun düşük riskli maviye veya çok yüksek riskli kırmızıya dönmesinin anahtarı ise vaka sayılarında. İşte bu kapsamda İstanbul İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Kemal Memişoğlu'na İstanbul'daki yeni normalleşmeyi sorduk. SABAH'a konuşan Prof. Dr. Memişoğlu"Tedbiri bırakmayacağız. İstanbullulara güveniyorum. Hedefimiz İstanbul'da, şu anda turuncuyu koruyup, sarı sonra da mavi olmak. Riski azaltmak. Nisan da ise daha da rahatlamak, Çünkü aşılalamız biraz daha artacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.