Giriş Tarihi: 22.6.2009 13:59 Son Güncelleme: 22.6.2009 14:09

CHP'li Anadol, sulama projelerini sordu

CHP Grup Başkanvekili, İzmir Milletvekili Kemal Anadol, GAP Eylem Planında öngörülen sulama projelerini sordu.
Anadol, Devlet Bakanı Cevdet Yılmaz'ın yanıtlaması istemiyle TBMM Başkanlığına sunduğu soru önergesinde, GAP Eylem Planına göre, 2008-2012 yılları arasında bin 649 kilometre sulama ana kanalının bitirilerek, 1 milyon 60 bin hektar alanın sulu tarıma açılmasının öngörüldüğünü anımsattı.
Eylem Planında öngörülen sulama projelerinin önceliğinin nasıl belirlendiğini, hangi sulama projelerinin temelinin atıldığını soran Anadol, sulu tarıma açılmayan bölgelerdeki çiftçilerin sorunlarının giderilmesi için alınacak önlemleri öğrenmek istedi.
Plandan önce başlanan ve devam eden sulama projelerine bugüne kadar aktarılan kaynağın ne kadar olduğunu soran Anadol, şunları kaydetti:
''Son 1 yılda Eylem Planında öngörülen sulama projelerinin fiziki ve parasal gerçekleşmesi nedir? Yap-işlet-devret yöntemiyle ihale edilen sulama projeleri hangileridir? 2012 yılına kadar sulamaya açılması planlanan alanın ne kadarı yap-işlet-devret modeliyle hayata geçirilmesi planlanıyor? Toprak ve su kaynaklarının kullanımı gibi stratejik bir konudaki yatırımların kamu olanakları yerine yap-işlet-devret yöntemiyle yaptırılmasının gerekçeleri nedir?''

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.