Salı 12.05.2009 00:00
Son Güncelleme: Salı 12.05.2009 19:35

Ezeli rekabette 323. randevu

Ezeli rakipler Beşiktaş ile Fenerbahçe, yarın yapacakları Fortis Türkiye Kupası final maçıyla birlikte 323. kez karşı karşıya gelecek.

İki ekip arasında 28 Kasım 1924 tarihinde, Fenerbahçe'nin 4-0 galibiyetiyle başlayan 85 yıllık ezeli rekabette Fenerbahçe'nin galibiyet ve gol sayısında üstünlüğü bulunuyor.
Bugüne dek yapılan 322 maçta Fenerbahçe 120, Beşiktaş 118 galibiyet alırken, 84 karşılaşmada ise taraflar birbirlerine üstünlük sağlayamadı.
Ezeli rekabette Fenerbahçe'nin toplam 436 golüne, Beşiktaş 405 golle karşılık verdi.
FENERBAHÇE SON 6 MAÇI DA KAZANDI
Ezeli rakipler arasında yapılan son 6 maçı da Fenerbahçe kazandı.
Beşiktaş, ezeli rakibi karşısında son galibiyetini, 11 Nisan 2007 tarihindeki Fortis Türkiye Kupası maçında 1-0'lık skorla alırken, daha sonraki 7 maçtan 6'sını yitirdi, 1'inde berabere kaldı.
Bu arada Fenerbahçe, son 5 galibiyetini de 2-1'lik skorlarla aldı.
Beşiktaş'ın galibiyet alamadığı ezeli rekabetteki son 7 randevu şöyle:
Sonuç
Tarih Organizasyon Stat (BJK-FB)
---------- ------------ ------------------ --------
26.04.2007 Türkiye Kupası FB Şükrü Saracoğlu 1 - 1
05.05.2007 Lig BJK İnönü 0 - 1
05.08.2007 TFF Süper Kupa Köln Rhein Energie 1 - 2
03.11.2007 Lig FB Şükrü Saracoğlu 1 - 2
29.03.2008 Lig BJK İnönü 1 - 2
29.11.2008 Lig FB Şükrü Saracoğlu 1 - 2
03.05.2009 Lig BJK İnönü 1 - 2

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.