Çarşamba 13.05.2009 00:00

Kasalarını doldurdular...

Fortis Türkiye Kupası 2008-2009 sezonu finalinde karşı karşıya gelen Fenerbahçe ve Beşiktaş takımları önemli bir kazancın sahibi oldu.
Fortis Bankası'nın sponsorluğunda düzenlenen Türkiye Kupası'nın ödül sistemine göre, ezeli rakipler küçük birer servet elde etti.
Kupada çıktığı 9 maçta 8 galibiyet 1 yenilgi alan Beşiktaş organizasyondan toplam 2 milyon 586 bin dolar kazandı.
Mücadeledeki 9 maçından 7'sini kazanan, 1'er beraberlik ve yenilgi alan Fenerbahçe ise 2 milyon 336 bin dolar gelir elde etti.
ÖDÜL SİSTEMİ
Fortis Türkiye Kupası 2008-2009 sezonu ödül sistemine göre, 20 takımlı gruplara katılım bedeli olarak 86 bin dolar kazanan Fenerbahçe ile Beşiktaş, gruplarda yaptığı 4'er maçtan da galip ayrılarak 400'er bin, grubu lider olarak bitirdikleri için 200'er bin, çeyrek finale katılım bedeli olarak da 100'er bin doları kasalarına koydu.
Çeyrek finaldeki her iki maçını da kazanan ezeli rakipler, bu nedenle 300'er bin, tur atlama primi olarak 200'er bin, yarı finale katılım bedeli olarak da 100'er bin dolar daha kazanç sağladı.
Yarı finaldeki 2 maçtan 1'ini kazanan ve 200 bin doları kasasına koyan Beşiktaş, tur atlama primi olarak 250 bin, finale katılım bedeli olarak da 100 bin dolar daha hanesine yazdırdı.
Yarı finaldeki 2 maçtan 1'ini kazanan, 1'inde berabere kalan Fenerbahçe ise 300 bin dolar daha kazanırken, tur atlama primi olarak 250 bin dolar, finale katılım bedeli olarak da 100 bin dolar daha gelir elde etti.
Böylelikle, finale çıkana kadarki performansıyla 1 milyon 936 bin dolar kazanan Beşiktaş, finalde de kazanarak 2 milyon 586 bin dolarlık ödüle ulaştı.
Finale gelene kadar 2 milyon 36 bin dolar elde eden Fenerbahçe ise finalde kaybetmesine rağmen 300 bin dolarlık bir ödül daha alarak kupayı 2 milyon 336 bin dolarla tamamladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.